bizans oyunları

1 /
theokoles theokoles
15 ocak tarihinde gösterime sunulacak olan gani müjde filmi. kahpe bizans'ın devamı değilmiş, tamamen ayrı konusu ve oyuncuları varmış. o yüzden kahpe bizans ile karşılaştırma yapmamak gerekecek sanırım. sağı solu okuyorum da fragmanlar millete pek umut vermemiş galiba. herkes gömmüş. benim de sadece fragman izleyerek gömdüğüm filmler oldu ancak bu film için öyle yapmayacağım, bekleyeceğim.
birfincancay birfincancay
arkadaşım lütfen nolur bak bunu yapmayın. bu yok kabus nevinden bişey olmalı ya. yirmi senede insan bir nebze olsun ilerlemez mi ya? gani müjde dediğin adam da tamam bir kanaat önderi değil. hatta benim bazı durumlarda kendisini savunduğum bile oldu kimseler bilmez... lakin bu son radde bu son proje bu son rezillik nedir ya. yok kahpe bizans la alakası yokmuş da bu yepyeni bir projeymiş... kahpe bizans proje miydi müslüman kardeşim? game of bizans diyorlar bir de allah ım yarabbim... 69. bizans oyunları diyor ordan altmış dokuzla güldürüyor, siksen beş dakka dayanırım diyor öbürü inşallah sikmezler o zaman diyor. sevgili vivor, seni sör ilan ediyorum bundan sonra senin ismin sör vayvır diyor. açılmış memeler, kulağa fısıldayan ruslar, bir garip gonca vuslateri, ağzı süt kokan bir jönden seriyle küfür... yapmayın bana bunu yapmayın ya. ne kadar harcadınız bu film için? yazık günah değil mi? bana verseydiniz ya o parayı ev mev alırdım ben? daha iyi olmaz mıydı. evim yok benim mesela?

gani müjde nin son atağı. fragmanını izlediniz mi?
izlemeyin.
2
kabil kabil
az zekalı anadolu çomarı komedisi. tanım bu kadar. benim derdim meme. evet meme. memeleri var özgürlüğün. bilmiyorum siz de fark ettiniz mi ama bu tip komedimsilerde çok fazla memeye rastlıyoruz. ağzımıza gözümüze meme sokuyorlar. ha diyeceksiniz ki nankörlük etme birader. derdim nankörlük değil. allahıma bin şükür memeye doymuş bir kişiyim. kaldı ki memeye dair fikirlerimi bilen bilir. bilmeyenler için aşağıda bakınız veriyorum.

memeye maruz kalıyoruz. bütün estetik varlığından soyutlayıp vahşi bir hayvana et verir gibi önümüze atılıyor. memeler, memelerimiz.

erotizmimizi, ki anadoluda bir erotizm mevcuttur, her geçen gün kaybediyoruz. zaten bu yüzden bombok bir ülkeyiz. önderin de dediği gibi "erotizmi olmayan bir milletin estetik damarlarından biri kopmuş demektir."

(bkz: #14215360)
güzelinden güzelinden
geym of bizansmış. çok güldük gerçekten. bu tarz filmlerin yabancı dizi/film versiyonlarında görece cesurca gösterilen cinsellik sahnelerini çekmeye götü yemeyip, meme göstermekle dikkat çekmeye çalışılınca bu açığı sürekli küfür ederek ve bel altı muhabbetlerle kapatmaya çalışmışlar sanırım. yok ananı bilmem ne yaparım, yok seni bilmem ne yaparım, yok bizi şe yapmasınlar. giyotin için de çükotin diye bir şey uydurmuşlar, adamların pipilerini kesiyorlarmış. çok yaratıcı gerçekten, muhteşem bir zeka ürünü. bravo. iqnuza tükürdüklerim.

annemle gittiğim bir filmden önce gösterildi fragmanı. fragman boyunca inanılmaz rahatsız oldum ve utandım. keza çoğu insan da bi kıpırdandı bu ne diye. çoluk çocuğuyla gelmiş millet. mizah anlayışınıza tüküreyim.
zeusun oglu herkul zeusun oglu herkul
paradan vazgeçtim zaman israfı film. gani müjde bizimle dalga mı geçiyor yoksa taşak mı geçiyor anlamadım. özetle paranıza acımıyorsanız zamanınıza acıyın. gitmeyin. güldüren tek kare yok. saçma sapan bir konu ve sadece vuslat'ın memeleri üzerine çekilmiş bir film.
smyrnahk smyrnahk
bu kadar oyuncuyu bir araya getirip bu kadar çirkin film nasıl çekilir sorusunu beyinlere kazımıştır.

imdb'de 2 verdiğim tek film.
espriler bayat, son tutarsız, can sıkıcı.
oyunculara yazık. oyunculuklar yazık.
timing problemli.

gonca vuslateri'nin bir takım tepkileri dışında hiç bir şere gülmedim.
durum komedisi bile değil.
recep ivedik'de bile daha anlamlı konu var ulan.
skipper skipper
gerçekten boktan, çok boktan bir film. iyi ki sinemada izlememişim, vereceğim para resmen içime otururdu. komik sahneler güldürmüyor, sadece sıkıyor.
ınternationalrelationist ınternationalrelationist
bir işsizlik anında izleyeyim dedim. recep ivedik bunun yanında oscar alır. yahu bu derece zorlama küfürlü esprileri ben daha önce bir filmde gördüğümü hatırlamıyorum. kadın karakterlere de küfür ettirmeleri gerçekten çok saçma olmuş. basit kelime oyunlarıyla kurulan espriler çok yapmacık. oyunculuk performansları da keza öyle. saçmalık ile güldürmek ana tema ise, bir nebze evet derim ama ana tema bu da değil. elle tutulur hiçbir özelliği yok filmin. bu paraya böyle film çekeceğine, bütün set ekibi afrika'daki çocuklara yardım yapsalarmış daha iyi olurmuş. daha ünlenirlermiş. keşke kör ve sağır olaydım da izlemeyeydim-dinlemeyeydim.

p.s: yahu madem cinsellik-erotizm mesajları ve esprileri yapacaksınız düzgün yapın. sürekli cinsel organ temalı espriler gerçekten kalitesiz duruyor. olur da halkın diline dolanır, sosyal medyada ergenler paylaşır diye oyuncularınıza söylettiğiniz o saçma ötesi küfürlü tamlamalar gerçekten hayal kırıklığı yaratır. (hatta kadın başrolün zindanda ard arda söyledikleri bu kadar da saçmalanmaz ki yahu dedirtmişti)
1 /