çay içerken serçe parmağı yukarı kaldıran insan

1 /
justthebeginning justthebeginning
bizzat tanırım kendisini, çok naif değildir hatta accık odundur, çay,peynir,ekmek üçlüsünü tercih eder, yeşil biber biraz midesine dokunduğundan bahçeden,yazın ve tazecik olmadıkça yiyemez, kazandığı paranın mümkünse akmasını temenni etmektedir. (bkz: true story)
fiski fiski
(bkz: geldim lan geldim)

ahahah vallahi ben lan bu.
sorun anlatayım amk.
naif değilim. kahvaltıda biber sevmem. kazandığım paranın akmasa da damlıyor olmasının yeterliliğini nerden bildiniz lan helal olsun ha.

biri de beni tanıyormuş nereden tanıyon hacı! zira biraz doğru da yazmışsın amk.

odunum! çay peynir ekmek üçlüsünün yanında domates severim.

gelelim neden serçe parmağımı kaldırdığıma; tamamen piçliğine. itlik lan yemin ediyorum başka bir şey değil yani. gören birileri "hehehe" desin diye. sırf oradan muhabbet çıkarmışlığım çoktur.

hadi gömdüm.
sana sevgilim demeyi isterdim sana sevgilim demeyi isterdim
şahsımdır. istem dışı yapıyorum bunu.

iğrenç bence. bi türlü kurtulamadım şundan. bence kaşığı çıkarmadığım için oluyor bunlar. bi yandan kaşığı tut bi yandan bardağı derken hoop iğrenç bi hal alıyorum. çok sonra fark ediyor insan.
sylph sylph
aynı insan, sigarasından bir nefes çekerken o parmak avuçiçine doğru kapanır.

inip kalkar sürekli o parmak bir çay bir sigara derken.

bu ne yaa? kafam karıştı yeminle. yemin ederim. yani. bilmiyorum. olabilir.

kafanızı başka şeylere çalıştırın artık ya. ya da götünüze sokun az daha gayret edip. bu daha iyi.
1 /