dsp

1 /
anubis anubis
densified small particles yani uzuncana içinde ultra incelikteki taneleri homojen olarak bulunduran yoğunlaştırılmış sistemler.
zedt zedt
digital signal processing; türkçesi sayısal işaret işleme; elektronik haberleşmede analog sinyalleri ölçmek ve filtrelemek için kullanılır.bu dersten geçmek için bir geceden fazla zamanınızı ayırmanız gerekir.
sadecegunlukseyleryazicam sadecegunlukseyleryazicam
ecevit'in zamanında chp'ye kaybettirmek için kurduğu parti.

işini iyi yaptı helal olsun. 90'larda belediyeleri islamcılara kaptıran zaten bu shp/chp - dsp bölünmesidir. iktidara akp'yi getiren de dsp'li koalisyon hükümetidir. şimdi hala devam ediyorlar islamcılara çalışmaya ne diyim.

ecevit'in kemiği memiği sızlamıyordur zaten partinin olayı bu yani.
sychtianarch sychtianarch
bu satten sonra ölücülük yapan dangalakların küskün siliklerin dolduracağı parti. ulan hiç mi mantık yok lan sizde? insan önce aynada kendisine bir bakar, kendini tartar. ecevitlsrden sonra dsp'ye kim oy verir? seçim sürecinde yandaş medya köpeklerinin ağzına laf vermekle kalmadılar bir de oy çaldılar.

chp'den aday gösterilmeyince mızıkçılık yapan koltuk ağalarına kucak açarak bok yediler. şayet chp istanbul'u alamazsa sebebi dsp'dir. bir de hile hurda, başa baş durumlarda daha etkindir, buna da vesile oldular.

(bkz: önder aksakal)
(bkz: muammer aydın)
(bkz: mustafa sarıgül)
1 /