duygu özaslan

2 /
rose whisper rose whisper
——photoshop'suz ——





eskiden instagram'a profesyonel pozlar yüklerdi. sevgilisiyle çalıştığı zamanlar instagram hesabı stil üzerine bir hesap gibiydi. ayrıldıklarından beri duygu özellikle dişiliğini vurgulayan fotoğraflar atıyor, bayağı da kilo aldı. duygu'yu o zaman da pek sevmiyordum ama o zaman cool geliyordu. alaturka olmaktan çok uzaktı. şimdi ise gayet instagram kızı oldu, şuh olma çabaları falan. üzüldüm açıkçası haline.
2
tuzukuruhahahi tuzukuruhahahi
kendini kylie jenner sanıyor.
kilo aldıktan sonra başladı bu kylie tripleri.
belini eritemeyen popoya memeye abanıyor. onlar büyüyünce bel incelmiyor incelmez.
kırpık saçlı rapunzel kırpık saçlı rapunzel
photoshop fotoları harika , photoshopsuz olan da kötü değil bence
ama başka bi şey söyleyeceğim ; huyunu suyunu bilmem , herkes vücudunu yazmış tamam
ama yüzü çok güzel değil mi ya? buradan sonra instagram hesabına baktım baktıkça bakıyor insan çok güzel bi yüzü var.

ayrıca aksine photoshopsuz denilen fotoda bi oynama yapılmış olabilir mi ? diz kapağı garip geldi , diz kapağı öyle olan binlerce kadın var ama bu kadın güzelliğine bu kadar düşkün iken ve parası var iken ve diz kapağı estetiği bu kadar kolay iken...
bilemedim
fa shizzle fa shizzle
ister yüzü güzel olsun, ister bacakları sütun. ister photoshop olsun, ister tamamen doğal. seviştikten sonra göt dönüp uyunulacak kadındır. hevestir, heycandır. ne fazla ne eksik.
sakın gelme sakın gelme
hayat tarzı, görüşü, söyledikleri, paylaştıkları hiçbir önem yahut fayda arz etmiyor. paylaşımlarıyla insanların zamanlarını israf etmesine sebep olan binlerce youtuber'dan biri. bunu yazarken de bir iki dakikam gitti. bu arada tenzih ediyorum gerçek manada başarılı ve faydalı yayınlar yapan youtube kanallarını.
nils holgersson nils holgersson
yozlaşmış ve yozlaştırılmış kültürsüz, vasat bilinçlerin takip ettiği kişilerden biri. sosyal medya sözlüklerinde entel geçinip survivordan bahseden, kim kimi ne yapmış bunu merak eden ki bunu merak etmesi sorundur. vasat herhangi bir diziyi izleyip reklamını yaparcasına paylaşan bireyler aslında kendilerini kandırıyorlar.

70 lerde başlayan kültürel aydınlanmanın önü direk ve dolaylı sebepler ve müdahaleler neticesinde duraksamış ve devamında durum buralara kadar gelmiştir.

yıllarca insanları sorgulamaması, araştırmaması ve aydınlanmaması için böyle uyuşturdular. hepimiz buna dahiliz.

buradaki en büyük vebal tabii bizi bunlara muhtaç eden muktedirlerdir.

iyi uykular türkiye.
fark ettim fark ettim
ne oluyor bu kadın kim? bir duyar kasanlar bir demediğini bırakmayanlar. ne gömülmüş, diz kapağından kalçasına kadar.

anladığım kadarıyla kendini çok farklı gösteriyor, bir görselle foyası meydana çıkmış gibi dolandırıcı gibi kızcağıza saldırıyorlar.

başka yerlere bakmaya korktum. burada bile kadınlar bir araya gelip gömdüyse diğer mecralarda yakıyorlardır.

kadının kadına uyguladığı terör resmen.
abcd02561 abcd02561
lan 2 foto paylaştık kıyamet kopmuş hahahaha
sözlük hatunları ve meriçleri çıldırmış. beyler verse nefessiz gömeceğinizi biliyoruz uğraşmayın sdsdsdsd. kızlar sizin de body goal olarak taptığınız fiziğe sahip işte amma abarttınız. hem nerde kadın dayanışması nerde feminizm? olmuyo bak böyle. 150 kiloluk kızların fotolarına instada ayy canımm çok güzelsinnn ^^ yazıyorsunuz bu fotoları boklamaca. samimiyetsiz :dd
t: başlıktaki haset enerjisini doğru kanalize ederseniz galaksiler arası seyahati mümkün kılacağınız youtuber, instagrammer, bokker, püssür.
quoth the raven acid quoth the raven acid
ben bundan daha kaslıyım ona rağmen fotoğraf atmıyorum instagram'a. çünkü dini bütünüm. vatan sevgisi takipçi sayısıyla değil kanımızda dolaşan alyuvarların bir araya gelip türk bayrağı oluşturmasıyla ölçülür. canan karatay kılıklı koca götlü gudubet karı.
mncdprssv mncdprssv
ben de itin götüne sokmak ya da ne bileyim gerekirse ölümüne savunmak istiyorum..

ama bu kız kim abi?

önce onu bilmem gerekmiyor mu?

aydınlatılmak istiyorum jojuklar, lütfen..
en dış kulvardan bold pilot geliyor en dış kulvardan bold pilot geliyor
sıradanlığın reklam ile (şimdiki adı pr olmuş bunun) nasıl şişirilebileceğinin düpedüz kanıtı olan hatun.

fizik olarak dışarıda herhangi bir yerde rahatlıkla görebileceğiniz, karşılaşabileceğiniz türde biri, ne eksik ne fazla. sunduğu içerik olarak da gayet sıradan, hatta çoğu zaman sığ bir youtuber.

gençlik cidden bu kekoları mı örnek alıyor kendine?
2 /