evde çıplak dolaşmak

6 /
tekil kişilik tekil kişilik
çıplaklığın derecesi önemli...
bizde dal ...aşak denir en üst derecesine ki...
ayıptır bari ayağına bi don giyiver ulen...
depremi var, tak tak aniden gelip tuz isteyen komşusu var,
misafiri var, sağlığı var, hastalığı var düşün biraz...
adam ol ulan biraz!
elcordobez elcordobez
son günlerde kafam bozuldukça evde donla dolaşıyorum. evde benden başka kimse yok. ama yani hükümet politikalarından , kafamı bozan yeğenlerime kadar bir protesto biçimi olarak ciddi ciddi geliştirdiğim bir eylem oldu evde donla gezmek. rahatlıyorum ve tavsiye ederim.

sadece bayram vesilesiyle et getiren kolu komşu kapıyı çalınca sıkıntı oluyor. pantolunumu bulup giyene kadar 1 dakika geçiyor. bence asıl devrimci faaliyet kurban eti getiren komşuya o halde kapıyı açmak olurdu. bu revizyonist yaklaşımım dolayısıyla öz eleştirimi vermekteyim.
yetiş ya stalin, yetiş ya lenin. ya da 112'yi arayın, iyi değilim ben gençler.
5
fark ettim fark ettim
öğrenci evinde tek kalırken çok yapardım. kap biranı deli gibi dolaş dur evinde.

bir de yatak falan kullanmazdım. çok içtiğim için (o zaman bira üç lira falandı) girişte hemen oturma odası vardı oradaki çekyatın önünde dik şekilde uyurdum. bir gün arkadaşım geldi mecbur don giydim yolcu ettikten sonra çekyatın önünde sırtımda yastık dik uyudum. hayvan (genel olarak hayvandı kendisi) kapıyı tam kapatamamış. sabah karşı komşum (kadın) kapıyı açıp bana kapının açık olduğunu seslendi. şimdi kalksam donlayım ayıp (biraz da muhafazakar yerdi kartal cevizli, insanlar bana dik dik bakıyordu, linci sopayla yeme ihtimalimi arttırmak istemedim) işi deliliğe vurdum.

-komşu kapın açık kalmış.
+(bir gözümü açtım kapıya baktım) yanlış görmüşsündür kapalı o kapı.

kadın şaşkınlıkla bir şey diyemedi kapıyı çekti, çıktı.
kirpican kirpican
çıplaklık oranı önemlidir. otel odasında çırılçıplak kaldım. fakat evde olmuyor. birşey tutuyor insanı. ayıp kardeşim giy donunu.
let s go let s go
en fazla dona kadar çıkarabiliyorum. ne kadar temiz de olsan yine de çıplak g.tü değdirmenin anlamı yok. bir şeyler hazırlamak için mutfağa girmek bile sorun oluyor..
clitor eastwood clitor eastwood
yaz günlerinde bol bol yaptığım, dal taşak keyfeylediğim eylem.
yalnız yaşamın dayanılmaz cıbıllığı burda bizi buluyor. yerliler falan işi çözmüşler aga, mis.

kışın picama, yazın dal testis mod.
evime gelip giden arkadaşlarıma söylüyorum: "çat kapı misafir sevmem, gelmeyin, kapıyı açmam. ha çok ısrar edersen açarım kapıyı olduğum gibin, unutamayacağın olağan bir çarşamba günün olur."

buna rağmen gelen hanımefendi arkadaşlar oluyor. gerçekten ilginç. yani deklare ettiğim halde, niye bile bile gelirsin ki.

kışın geldiklerinde ise üzerinde koyunlar, zürafalar olan lacivert picamalarımı görmeye geliyorlar. sanırım ruhuma değil, bedenime geliyorlar. ah onlar, vah onlar.
üç hürellerin dördüncüsü üç hürellerin dördüncüsü
evde yalnız olana hayat güzel tabi, bi de çekin perdeleri, ananızdan doğduğunuz gibi...

ben fakirim sıcak basınca en fazla üst çıplak, ayağım üşüyor zaten çorap bilem giyiyorum.

sizdeki cesarete hayranım amk. bilhassa karşı cinsten arkadaşlarıma, sözlükte gülücüğünüze odaklanacak bu kadar sap varken...
yo mr white yo mr white
ben boxerı çıkaramıyorum. istedim şöyle duştan çıkıp dal taşak gezeyim evde ama olmuyor, bi huzursuz oluyorum ben. bi de köpek var evde gelip koklamaya falan kalkıyor, anlam veremiyor falan bize göre değil öyle baldır bacak gezmek.
6 /