her şeyi bildiğini sanan insan modeli

1 /
komediyat komediyat
görüldüğü yerde pataklanması ve bu sayede gerçeği fark etmesi sağlanası insan tipidir. ("bak dayak nasıl bişiy bilmiyomuşsun işte!" şeklinde açıklayıcı bir konuşma da yapılabilir dayaktan sonra)
aquila aquila
büyük bir yanılgı içindeki ve tez zamanda en azından teorik olarak sokrates le tanıştırılması gereken şahıstır kendisi...
sen yarın bi uğra sen yarın bi uğra
sürekli "o öyle olmaz" diye lafa girip sonrasında konuyla alakalı/alakasız bisürü şey anlatan modeldir. en önemli özellikleri biyerlerden duydukları sözleri, cümleleri konu arasına sıkıştırıp "bak ben bunu çok iyi biliyom ha" imajı yaratmaya çabalamalarıdır -ki genelde sonuç hüsran olur. bi de her konuda kendi fikirlerinin doğru olduğu konusunda direnirler, inat ederler, hata yaptıklarını kabul etmezler. bi örnek verelim:

hşbsim*:viski sodayla içilmez arkadaşım!
ben: hö?nası lan!?nası içilmez.neyle içicez.gayet içiliyo sodayla niye içilmesin ki ben seviyom şahsen niye ki yani?
hşbsim: viski, (burada bir an susar, derin bir nefes verir, hafifçe gerinerek) kolayla içilir!
ben: iyi afiyet olsun sana da ben sodayla seviyom sodayla içicem
hşbsim: senin bölümün neydi? (ne alaka mına koyim anlamadım nerden geçtik şimdi buraya)
ben: kamu yönetimi
hşbsim: sizin cetvelleri taşımak da zor ha..
ben: ahahaha ne cetveli lan
hşbsim: garip bi cetveliniz var ya işte. taşımak zor.
ben: valla 3. sınıfa geldim daha elime cetvel almadım. hiç ihtiyacım olmadı inanırmısın. karıştırıyo olmayasın sen?
hşbsim: valla ben bilmem ben sizin fakülteden bi çocuk gördüm geçen elinde cetvelle okula gidiyodu. sen kullanmıyo olabilirsin.
ben: bi yanlışın var bence.ulan kamu yönetimi okuyoz cetvel ne işimize yarayacak!
hşbsim: (gayet kendinden emin bir şekilde)ben bilmem ben gördüm cetvel taşıdığını
ben:#%&^^*

ulan kamu yönetimiyle cetvel ne alaka hıyar!2 senedir üniversite ortamındasın hiç mi bilmiyon kamu yönetimi ne demek!cetvel ne lan!bak yine sinirlendim şimdi
1 /