içki fotografı paylaşan erkeğin asıl amacı

ille de canısı ille de canısı
nedir?
merak ediyorum nedir yani içki şişesi çekip sözlüğe atmak.
neyi düşünüpte bu paylaşımlarda bulunuyorsunuz? bir de markasını netleştirip atanlar ne demeye çalışmaktadır? nereye varmak istemektedir? kısaca açıklayınız.

instagramda kocişi ile kahvaltı, yağmur, kitap, kahve paylaşan kadınlardan farkı yok sözlükte içki, alkol fotografı paylaşan erkeklerin.

ilgi mi istiyorsunuz nedir anlamadım.
7
saiyajin saiyajin
ilgi istiyor, evet. buraya yazıp ağlayacağınıza o adamlara bir mesaj atın, derdin nedir diye sorun, hayat nasıl gidiyor falan. bir sike yarayın.
jw2n jw2n
nereye atıldığı önemli instagrama atilıyorsa; alkollüyüm sana yürücem ters teperse 'kusura bakma dün kaçırmışım' dicem suçu alkole atıcam

instelaya atiliyorsa; tek basima iciyorum yea yanlizim yea yikiklari oynuyorum yeaa yanlizlikla bas etme bicimim yeaa tribi. bu metodla düşen kizlarimizin sayisida bir hayli fazla. sözlük eski sözluk olsa kiz dusurmek icin en az 3 populer kitap özeti, 2 farkli konuda tez ve bir uzmanlik alani gerekiyordu. simdi iki biraya dustum. aminakoyduklarim sabah sabah sinirlendirdi yine.
format at geçer format at geçer
instagramdaki herkesten kısa film mi bekliyorsunuz anlamadım? şuna laf edenlerin muhtemelen buberangda kafa sallamaktan öteye gidemeyen yaratıcı kızları izlerken ağzı sulanıyodur. ha bi de anın fotoğraflarına atılsa 20 favori garanti.
fark ettim fark ettim
türkiye'de asıl (!) bir amacı varmış gibi düşünülüyor. düz içiyor işte. susadım su içiyorum demek gibi.

bu tarz başlıklar açanların daha çok ilgiye ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. bu tarz başlıklarla, başlığa konu ettikleri insanlardan daha çok dikkat çekmeye çalışıyorlar.
ürkek ürkek
"ararsam açma" sinyali veriyordur.

alkolün etkisiyle oluşabilecek durumların olasılığını düşünüp öncesinden kontrolü sağlama isteği. üzgünüm annecim

miyaaaav
beste çalan mahur beste çalan mahur
az orospu değildir.


amaç belirten hali de şu şekilde olabilir, başlık giri uyumu önemli tabi, format bizim işimiz.


az orospu değilim demek istiyordur.
amaç gibi amaç, ayrıca sevişmeyeceksen mesaj atma, ararsan sikerim de diyordur.
laleli esnafı laleli esnafı
çok garip adamdır. hepimiz burada sadece başlık açıp yazı yazıyoruz ve bunu yaparken hiçbirimiz karşı cinsle ilgilenmiyoruz. ama işte bu insanlar yapıya dinamit koyuyorlar. (bkz:amlarına koyayım onların çok ayıp ediyorlar)

her kimse , umarım amacına ulaşıyordur. manzara, hayvan, yemek fotoğrafı vs... atan diğerleri gibi.

sadece "bakın içkim var benim" demek istiyorsa ona ulaşsın. "yalnızım ve içki içiyorum, içkimi benimle paylaşacak yalnız kadınlar arıyorum, bir telefon kadar uzağınızdayım" demek istiyorsa ona da ulaşsın. yok sırf o an canı paylaşmak istediği için koyduysa da, sözlüğün ona verdiği hakkı kullanıyor zaten.

bu kadar takılmayın oğlum. sol frame'e bir baksanıza, nasıl bir akış var. sanki hepimiz buraya 13. yüzyıl rus masallarından, italyan yeni gerçekçi sinemasına kadar uzanan çok geniş bir yelpazede yazıyoruz da, içki fotoğrafı koyan insan mı düzeni bozuyor?

kullanıcı, sözlük kuralları dahilinde istediğini yazar, istediği fotoğrafı koyar. eğer ilgilenmiyorsanız, bu tip sözlük yazarlarını sevmiyorsanız, kendilerini görmemenizi sağlayacak bir mekanizma mevcut burada. ona başvurun.
fakin kebabmın vol 2 fakin kebabmın vol 2
af buyurun, belli bir kitleye ''param var, aha bak içiyom'' demektir amacı. ama aslında tek demek istediği ''aha param var''.

çünkü hedef kitlesine ''param var'' mesajını bu şekilde gönderirse anlaşılabilir. locada kova içinde votka redbull, elde viski yan tarafta da siyah ten renkli çorap giymiş bir çift bacak varsa, tam olarak hedef kitleye yönelik fotoğraf paylaşmıştır. çünkü hedefinde de zaten daha zenginini bulunca gidecek karı kız vardır. ederi budur, ciğeri budur. tencere kapaktır. günün sonunda en çok ''masa'',''mekan'' kazansa da eylemi gerçekleştiren herkes mutludur, halinden memnundur.

bir tek, bu olaya şahit olmuş, fakir erkekler ve kendisine mesaj atılmasını bekleyen ama atılmayan dişi bireyler mutsuzdur.

edit;



ha şahsım adına, eğer bir gecede ezecek 1000 liram cebimde olsaydı, tercihim sikko bir barın pis, pavyondan çalıntı locasında geçirmezdim ama cumartesi gecesini de evde hiçbir şey yapmadan geçireceğime, yolda olup bir yerlere günü birlik gitmeyi tercih ederdim. 1 gecede değil ama 1 pazar günü, kahvaltı, müze giriş ücreti vs derken muhtemelen yerdim. her türlü yerdim yani ama fotoğrafını paylaşmazdım. çünkü bin lira, başkasının gözünü sadece göz boyamak amacıyla boyamak için haddinden fazla bir para.
recquantum recquantum
çoklu hallerde uçuşmak gibi; beş maddede kısaca toplamak gerekirse;

1- ilgiye ihtiyacım var, yardımcı ol/olun.
2- aslında biri/birileri var baksın istiyorum gel beni bul.
3- yalnızlıktan ölüyorum. birileri görür belki...
4- beni hiç bir şey mutlu edemez. alkol tek dostum.
5- param var içiyorum, ayrıca melankolik ve duygusal bir insanım.

bu ve türevlerine bağlı türlü türlü haller. gerisi mukadderat.