instelanın sapıklarla dolu olması

elcordobez elcordobez
kardeş izleyecek porno site mi bıraktılar izleyip sapıklaşıp cenabet zihinlerimizi buralara kusalım. sağolsun, ne idüğü belirsiz yurtlarda, gençleri tacizden, şiddeten, hatta yangınlardan korumayan devletimiz bizleri internette, vajina, popo, penis, meme görmekten yeterince koruyor.

bu başlık sözlüğümüzdeki, ırkçı, cinsiyetçi, linçperver güruh için açıldıysa diyecek lafım yok. fakat atılan bir çift güzel meme içinse bu velvele, ayıptır, zulümdür, cinayettir.

meme atmak sapıklık değildir. meme övmek hiç sapıklık değildir. gereği var mı, yok mu bunun tartışılır tabii. tartışma tartışmasız iyidir.
fakat, memefobi sapıklıktır.
lö şuhane lö şuhane
bize zorla meme gösteriyorlar! yetkililililier, türk polisi ahlak masası, ey günah melekleri nerdesiniz!!!

iffetimiz beş paralık oluyor, bir nesil bir nipple ile eriyip bitiyor ya rab!

asfg tabi bunları zoomdan sonra söylemek adettendir.
clitor eastwood clitor eastwood
sapık değil de sapkın olabileceği konusunda katılabileceğim mevzu.

geçmişte bir dolu örneğini gördüğümüz gibi ( özellikle çok kömik olan nick treysi vakası ) feyk hesapların bolluğu, sol tarafa bir girdisi olmayıp çevrimiçi birbirini gondiklemeye çalışan er veya hatun kişiler, vassop gruplarında uçuşan sıkrinşat görüntüler, ekip olarak yapılan manipülasyon ve ofansif hareketler olsun, bissürü tiksinç karakter mevcut.

şahsen, bir giri refereli yorum, soru, istek veya karşıt görüş içeren, özellikle referesiz "naber nassın" gibin mesaj geldiğinde cevap vermeden önce profiline, yazdıklarının kalitesine, bir giride veya yorum olarak tartışmış ise kullandığı dil ve üsluba bakınıyorum hızlıca.
tribüncülük, gereksiz derecede ego veya kibir belirtisi, çirkeflik yahut ekipleşme sezdiğim zaman ya kısa bir cevap veriyorum, ya hiç vermiyorum.

zira ulan şuraya gelip iki gırgır yapıyoruz, bazıları gerçekten çok ciddi. reel hayatlarındaki stresi buraya taşıyorlar, sanıyorum bir var olup değer arama çabası. hadi olsun, onun yaşamı deyip geçiyorum lakin her şeyde bir yetiştirme çabası.
yahu gel yaz, çiz, paylaş dilediğini, bas çarpıya çık.
benim veya bir başkasının seninle veya başkasıyla ne derdi, alıp veremediği olabilir. maksat eğlenelim işte.

bazen, bazı girilere öyle mesajlar atıyorlar ki, zehir zemberek. profiline bakıyorum, ponçiğin önde gideni, tatlış, kelebek falan sevip besleyen, iyi bir görünüş çizen biri. herhalde mesajları başkası atıyor diyorum onun yerine.

kimle konuştuysam, kimseye ne nickini söyledim, ne ifşa ettim, ne ederim, ne bir şey dedim. bir sorun olursa kişiler arası hukukla çözülür, genele yansımaz. hatta olur da sistem hacklenir, bir bokluk çıkar, siber dünya sonuçta deyu düzenli aralıklarla konuşmaları siliyorum. özel denilen bir şey var. lakin görüyorum ki, bunları özel gören bir avuç güzel insandan başka özel addeden olmadığı gibin, ortalık malıymış gibi her yere saçan var. çok garip. garip olan da, iş güç, meslek, mevki sahibi olan insanların böyle yapıyor oluşu.

demen odur ki efenim, dikkat ediniz.
çok güzel insanlarla da tanıştım burda, tanışmaya devam da ederiz. zaten yazma sebeplerimden biri de, naçizane iki fikrimi, bilgimi, görüşümü yazayım; aynı pencereden bakabildiğimiz insanlarla birbirimizi bulalım diye.

bu tür şeyler gütmeyen, buraya gelelim hayvan gibi eğlenelim, e biraz hüzünlenelim, iki fikir alışverişi yapalım diye burada olan herkeşe selam idüp, sevgiynen kucaklarım.

dünya kime kalmış ki, bize kalsın...
21
tuzukuruhahahi tuzukuruhahahi
sözlüğümüzün ele avuca gelir bir tane sapığı var onu da nickaltına gidip ifşa ettim. ipucu vereyim: sadece beş girisi var çok eski bir üye. o da kendisini ifşa edenlere nickaltı yazıp algı dağıtmaya çalıyor. sonrada mesajla sen sil ben de sileyim diye ağlıyor alflsk!
kendisi gerçekten klinik bir vaka. şizofren.
öyle kimseyle uğraşamam yazar geçerim ama bu başka.
seniburdakimseduyamazbebek seniburdakimseduyamazbebek
bir gün bi tane yazar bi kadının üzerine boşaldığı fotoğrafını atmıştı. hiç bir diyaloğumuz yokken, tek kelime etmemişken üstelik. diğer yazarlar da sapıktır deyip hesabı kapatıp gitmedim. genelleme yapmak çok yanlış. efendi yaklaşıp sohbet ettiğim buluşup yiyip içtiğim çok insan oldu bu sözlükte. ucunu yatağa taşımak isteyip taşıyamayınca sinirlenen, laf sokan çirkinleşen de oldu ama bu onların problemi. görüşmedim hepsi bu. ama bir tarafta da evli, nişanlı, ya da sevgilisi olduğu halde karı kız düşüreyim diye çabalayan o kadar tipitip var ki asıl ifşa bunlara serbest olmalı. tek tek yazılmalı ifşa edilmeli bu tipler. adamın canı seks istiyor ve bunu yansıtıyor diye kızamazsın. engelle gitsin neticede. ama seni salak yerine koyup kandırmaya çalışan bu tipleri herkes bilmeli. özellikle kadın yazarlar bana mesaj atarsa tam listeyi bildireceğim. amme hizmeti neticede sjsjsjsjs
steph steph
başlık salakça, entry de ahmakça.

porno izleyen neden pis bir zihne sahip oluyor yahu ne tuhaf tiplersiniz be siz. hayır gelmiş bir de yazmış çok matah bir halt gibi.

hayır sözlüğü kirletiyorlarrrrr diye krize giriyorsun, onca entryin tek cümleden oluşan saçma sapan entryler.

ne tarz prenseslersiniz arkadaş siz, yaptıgınız işi, ahlaki değerlerinizi, kendinizi herkesten üstün görüp, önemsiyorsunuz?!?!

şahsen bana hiç sapık denk gelmedi. ya da hatırlamıyorum bile. gelse de sohbeti keser bırakırsın. iyice ileriye gidenleri de şikayet edersin olur biter.

not: sinirim geçince silerim entryi sanırım.
17
lazpinokyo lazpinokyo
steph e kıl oluyorum arada ama +1, adam kendi halinde izlesin pornosunu abi ne zararı var, ondan sonra özgürlük diye duffy duck gibi susmazsınız, bu arada senikimseduyamaz bebek doğru diyor seks istiyorum kızamazsınız bana siz kim köpeksiniz.
natilyus natilyus
evet, haklısınız.. hatun entrysi görünce pc'nin eternet girişine penisini sokup, servis sağlayıcısına boşalıp, son sperm kalıntısını da solframenin koduna silen arkadaşım var.. size onu da getirecem..söz..

ilgi manyağı sn.hatunlar, kimsenin size yürüdüğü yok. kimse de burada yazarken, belli kriterlerin dışında sizi varlıgınızı siklemez.. ha illa yürünmek gibi bir beklentiniz varsa, buyrun siz gelin dm ye.. amk, zaten nicklerle yazıyoruz interaktif bir platforma, kuralları siz koymadıysanız, başlıgı ve kullanıcıyı engelley geç.. nedir yani bu, illa benimle ilgileneceksiniz havası.. gerekirse porno da izleriz, gerekirse entry de gireriz, yürünesi hatun varsa da şansımızı deneriz.. siz ahlak zabıtası mısınız.? begenmiyorsanız, hesapları kapatın gidin.. ha illa ben böyle devam edecem sonuna kadar diyorsanız da, bı salın şu suserleri amk..

(bkz: ilgiyi nasıl üzerime toplarım sendromu)
katia katia
geçende de bir duyuru vardı sapık yazarlar diye.
o kadar komikti ki. erkek sözde kıza ölçülerini sormuş, kız da yazdıklarımda var demiş önce sonra söylemiş, ondan sonra erkek de söylemiş ve benimle sevişmeyi düşünür müsün demiş?
o da engellemiş ama içi rahat etmeyince bir de duyuru açayım da herkes sözlükte ne sapıklar var bilsin istemiş.

bu nasıl sapıklıklar arkadaş ya? bir kadına direkt nasıl benimle sevişmeyi düşünür müsün dersin sadece bir takım uzuvlarının ölçüsünü vererek?

arkadaşa gelecek olursak da hayır sen o aşamalara kadar neden konuşuyorsun ki baktın adam sapıkçana? cevap verme, engelle gitsin bacım. sonra gelip buralarda sapık çok demenin manası nedir?

not: şu iki gündür duyuru ve başlık muhtemelen harun abi olan birisi tarafından açılıyor böyle milleti galeyana getirmek için. ama bence bu en büyük sapıklık.
12
antreneur antreneur
instela sapıklarla dolu mudur bilmem, hem başlığı açan kime sapık demiş, porno izleyene... açıkçası yazık.
ek olarak burada yorumlarda eğlenen insanlar gayet saygılı kimseler... siz konunun muhatabı olun da onlar eğlenirken mesaj kutunuza düşen kimselere bir bakın. asıl ekmek peşinde koşanlar saman altından su yürütüyorlar.
11