jitem

1 /
anarko anarko
devlet terörizminin karanlık kolu,türkiye'nin gladiosu.küçük hesapları daha büyük hesaplara kanalize etmeye çalışan devletin bi nevi zincirsiz köpekleri ve ya kurtları...
tartar tartar
genelkurmay başkanlığı yok öyle bişey diye açıklama yapmış yine. iyice sitcom ortamına çevirdiler memleketi. bu kadar göz göre göre yalan söylemeyi nasıl başarabiliyorlar anlamak mümkün değil. daha ne kadar devam edecekler bu oyunu oynamaya? trt nin tek kanalla yayın yaptığı dönemde yaşadığımızı falan sanıyorlar heralde. memlekette cumhuriyet ve hürriyet ten başka gazete yok sanıyorlar. internet de henüz bulunmadı zaten. ben şu an klavye de kullanmıyorum. bilgisayar diye birşey de yok zaten.

yazık gerçekten. bilmemkimlerin 3-5 yıl öncesine kadar yapmaya devam ettiği anketler göre ordu bu halkın en güvendiği kurumdu değil mi? sonuçlar genelde %90 oranında güvenilirlik falan ifade ederdi. gerçi bi süredir bu anketçiler -nedendir bilinmez- çalışmıyor. böyle taşşaklı sonuçlar da çıkmıyor karşımıza ama yine de çok garip.

(bkz: jitem diye bişey yok)
(bkz: kağıt parçası)
(bkz: soba borusu)

inandık merak etmeyin...

genelkurmay'dan jitem açıklaması genelkurmay bünyesinde jitem adında bir kuruluş olmadığını açıkladı. ntv
horny meydan horny meydan
jitem'in ne olup olmadığını az çok atp tüketen her canlı biliyorken, tsk'nın böyle bir birimin varlığını reddetmesi nasıl şaşkınlıkla karşılanıyor anlamak güç tabii. jitem'i savunmuyorum burda da, gayri resmi bir örgüt bu neticede. kimi kaynaklar birçok faili meçhul cinayetten, doğudaki uyuşturucu ve silah kaçakçılığına kadar bu örgütü sorumlu tutuyorlar.

e hal böyleyken ilker başbuğ'un çıkıp "evet jitem bizim bir kuruluşumuzdu ve eylemlerinden de acayip hoşnuttuk" demesi falan mı bekleniyor? iş misiniz sipariş misiniz anlamadım ki.

ulan jitem'i kurduğu söylenen ersever bile faili meçhule gidiyor bu ülkede. en çok kullandıkları adam olan mahmut yıldırım'ın akıbetinden kimsenin haberi yok. ordu'nun üzerinde zaten zilyon tane sikimsonik hadise var. işi gücü bırakıp bülent arınç'a suikast tertiplemekten, darbe ile ak parti hükümetini alaşağı etmeye kadar zilyon tane zamazingo ile uğraşıyorlar.

bir de sizin paşa gönlünüz olsun deyu çıkıp jitem'i kabullenecekler. var mı başka arzunuz?
tartar tartar
jandarma komutanlığı da yok öyle bişey açıklaması yapmış. bünyede barındırılan pislikleri temizlemektense üzerini örtmeye çalışmak kısa vadede rahatlatıcı olabilir. ancak pisliğin kokusu yerini belli etmeye başladıkça bu rahatlık yerini başka şeylere bırakır. daha ne zamana kadar kasacaklar merakla beklemekteyim.

tanım: yaratıcıları tarafından reddedilmiş yetim örgüt.
puxa vida puxa vida
- ji(te)m görevin taş üstünde taş bırakmamak. eğer yakalanırsan varlığından habersiz olduğumuzu açıklayacağız. bu kaset kendini 10 sn. içinde yok edecektir. te be hayırlı işler jim.
tanım: hümme haşa, tabii ki yoktur.
suskungeveze suskungeveze
----- spoiler-----

çetin ağaşe isimli bir gazateci jitem gerçeği adlı bir kitap yazmıştı. bu kitapta da basit ama aslında çok önemli belgeler vardı. bu araştırma için ağeşe, cem'in çevresindeki bazı insanlarla, dostlarıyla görüşmüştü. hatta eşi ışık hanım'la da görüşmüştü. cem ile ilgili bir belge alabilir miyim diye sorduğunda ışık hanım iyi niyetle cem'in iki tane takdirnamesini vermişti. o tarihteki asayiş kolordu komutanı daha sonra kara kuvvetleri komutanı olan hikmet köksal paşa'nın imzasının olduğu takdirnamede cem ersever'in ünvanı jitem grup komutanı olarak belirtiliyordu.

ağaşe yine jandarma genel komutanlığı telefon rehberinin bir kopyasını da kitaba koymuştu. hem janddarma merkezinde hem genel komutanın hem de illerdeki jitem grup komutanlıklarının telefon numaraları yazılıydı.

esasen devlet yanlış yapsa bile resmi olarak hiçbir zaman yalan söylemezdi, mahkemelere ya da ilgili kurumlara yazılı cevap verilirken mutlaka doğrular söylenirdi. ilk defa jandarma genel komutanlığı (bence tarihi bir hataydı) jitem yoktur diye yalan bir beyanda bulundu.

----- spoiler-----

hanefi avcı


haliç te yaşayan simonlar dün devlet bugün cemaat
fityan fityan
terörle mücadelenin 98-99 yıllarında zaferle sonuçlanmasında payı çok büyük olan birim.
örgüte yarıdm yataklık yapanların korkulu rüyası olan bu birim sayesinde örgüte maddi anlamda destek olan birçok baba, iş adamı ortadan kaldırılmıştır. tekrar dirilmesi gereken birimdir.
kababanga kababanga
bu yaz köyde yaşadığım olayın ana karakteridir.

kuzenimin arkadaşı eve gelir, dedem onun pantolonu ve penyesinde yazan je taime kelimesine takılır.

dede: oğlum şurda ne yazıyor?
kababanga: jötem (okunuş) yazıyor dede.
dede: ne! jitem mi? ne jitemi? iş açıcak başımıza. daha ilk gördüğümde tutmadım zaten tipini. koministtir bu bezevengin çocuğu!
kababanga: auhausdhsudhfdfg
1 /