karşı taraftan nude fotoğraf isteme eşiği

janran janran
sanalda sohbet edilen kişi ile gelinen süreçte hepimizin yaşadığı beyin sikerten süreçtir. hayır istesen bi dert istemesen kamaşullah razı değil.
tarıçıbeğ tarıçıbeğ
ben bu nude fetişizmini çözemedim niye insanlar düşüyor buna bu kadar ? temas etmedikçe, sarılmadık öpmedikçe birinin resmine bakmanın olayı ne ? yaz google'a bak. sıcaklığını hissetmedikten sonra nude mude yalan dolan geliyor bana.
wendera wendera
hiç gelmeyen esiktir. hiç böyle şeyleri yaşamadım çok şükür istediyince yetişkinler gibi çatır çatır sevişmek varken bunlar bana biraz ucuz geliyor ya. ergen ruhu gibi. kaliteli insan bence tenezzül etmez ettirmez.
he hanımlar hiçbirşeyin garantisi yok fotoğrafınız yayılırsa diye 3.5 atmayın sonra. hayatınızdaki erkek çok da rahat olmasın az biraz çekinsin bu sozumu hatırlayın .
bizzatsahsen bizzatsahsen
bana da saçma geliyor koynuna alamadığın kadının adamın götünü memesini napacan? aç internet kaynıyor zaten çok meraklıysan. sevdiğin seviştiğin adam ya da kadın uzağa gider iş güç gereği eşin olur bu sevgilin olur o zaman yaparsın arada böyle yaramazlıklar bilirsin bir süre sonra dokunup yaşayabileceksin.zaten karşı tarafı çok arzuladığınız bir ilişkiniz varsa suratını çekip atsa yine tahrik oluyorsunuz.
9
rose whisper rose whisper
ben de anlamıyorum.

bi erkek türü çıkmış meydana fotoğrafsız yapamayan. fotoğraf atmayın şunlara da abazanlıktan kafayı kırıp doğal seçilime kurban gitsinler.
1
kızıl kurt kızıl kurt
uzak mesafeli durumlarda ortadaki heyecanı körüklemek, şehveti tetiklemek amaçlı yapılan eylem.

yukarıda bir kaç arkadaş, ''ne anlamı var yanımda olamadıktan dokunamadıktan sonra?'' gibi bir çıkarımda bulunmuş. olay zaten dokunmanın bir önceki basamağı, nudelardan bir süre sonra bir buluşma ayarlanıp süreç o konuma geliyor zaten. o konuma gelene kadar da yukarıda dediğim gibi heyecanı taze tutmak, şehveti körüklemek, bir nebze özlemi dindirmek için yapılıyor. sevmeyen olabilir, karşı tarafa güvenmediğinden eline özel fotoğraflar vermek istemeyen olabilir, saygı duyarım, ama insanlar sizin gibi düşünmüyor diye bok atmayı da bırakın, biraz da çağa ayak uydurun. sizden bir önceki nesil, ''internetten aşk mı olurmuş yea'' zihniyetindeydi, şimdi yadırganmıyor sanaldan tanışıp reelde görüşmek, buradan bakınca sizler de onlar gibisiniz, bir 5-10 sene sonra gülecekler ''nude atmakta ne var ya?'' diye.
düş doktoru düş doktoru
şu nude olayını her kim gerizekalı çıkardıysa onun ben anasını sikeyim. bir ara selam naber nude atsana şeklinde mesajlar atıyordu tanımadığım insanlar. hayır yani kendi aranızda napıyorsanız yapın da durup duran insana nude at demek nedir ya. nasıl bi terbiyesizliktir. sapıklığın adı nude at olmuş
birfincancay birfincancay
hanım kızlarımızı belli ki çileden çıkaran eşik. durup dururken, hiçbir yakınlığı olmayan bir kadına "bana nüuyd göndersene" şeklinde mesaj atan atana demek ki. ibretlik.

arkadaşlar, halinize şükredin. ortada yine de bir "potansiyel estetiğinize övgü" var. bir heyecan, bir şevk vesilesi var.

benim başıma neler geldi, kimseye diyemedim. durup dururken "senin ananı skiim dlyarak" diye mesaj atan oldu, adını söylemedim. hassas yerleriniz incinmesin diye de harflerin bir kısmını çıkardım bakın. neden? daha da örselenmeyin diye. sizi düşünüyorum. hani nerde estetik? nerde heyecan? sorarım size. direkt anama dalıyor eleman. dlyarak diyor. hiç kadınlığımı hissedemiyorum. kurudum kaldım allah sizi inandırsın.

siz şükredin. hayatta her şey insanlar için neticede.