msn in yeni sürüm dayatması

1 /
van den budenmayer van den budenmayer
gece gece sinir sahibi etmiş dayatmadır. önceki sürümler gibi setup dosyasını indirmiyor. önce yükleyici program indiriyor. geri kalanını çevrim içi indirip yüklüyor. setup dosyasını edinme yolu var mı bilmiyorum eğer yoksa her formatta böyle yükleme yapmak 31 olsa çekilecek dert değil. bir de ne nedir bilmediğimden tüm seçenekleri işaretleyip yükle dedim aq.
blonde blonde
an itibariyle yaşadığım hadisedir. evet hayır olaraktan iki seçenek sunuyor lakin hayırı cevap olarak kabul etmiyor puşt msn. ille de yenisini yüklettiriyor.
tashicardi tashicardi
çok skimsonik bir dayatmadır. zira yeni sürümü yükledikten sonra, windows live messenger açılmak istendiğinde de açmıyor kapatıyor.
mustaj mustaj
son sürümünü hiç beğenmeyen bir kullanıcı olarak yüklemek istemiyorum lan microsoft. tamam yazmışsınız iyi güzel ama insanın gözüne sokmaya gerek yok ki illa bunu da indirin diye. zaten ske ske indiriyoruz zamanla bu acele niye ipneler. inadım yüzümden yüklemedim arkadaş msn de bekliyor gelmicem mına koyim.

(bkz: bi siktir git dedirten durumlar)
legen wait for it legen wait for it
microsoft ağına bağlanmak için live messenger'ın tek alternatif olduğunu düşünenlere yapılmış dayatmadır. lakin pidgin diye bir seçenek de mevcuttur ki ne reklam vardır ne dayatma. üstelik çok daha sadedir ve internet üzerindeki birçok eklentiyle kişiselleştirilebilir.
blind clown blind clown
an itibariyle sevgilimin bilgisayarına yeni sürüm yüklenemediği için kısa bir süreliğine uzak mesafe yürüttüğümüz ilişkimizi zedeleyen dayatmadır. özledim lan sevgilimi. canlı göremiyoruz msnde görelim bari. bunu bir kenara yazdım microsoft abi!
desdemona desdemona
hayır ben belki yüklemek istemiyorum dayat dayat nereye kadar herşeyi dayattıkları yettimiyor birde msn yeni sürümünü dayatıyor
syntaxerror syntaxerror
yeni sürümü yükledikten sonra direk tiksinip msni uninstall etmeme yol açmış hededir. sokmuşum msnin tillahına ya. eskiden msn mi vardı? icq'yu da böyle yok yenilikti, yok çiçekti, yok böcekti sikip atmışlardı zaten. 1 kişi eksildi işte.

(bkz: çok sinirliyim sözlük)

edit: imla...
van den budenmayer van den budenmayer
ses ve görüntü ayarlarında webcam görüntüsünde problem çıkarmadı fakat karşı tarafa istek gönderdiğimde bana webcam'im yok muamelesi çekti. pencereyi kapatmak isterken program kilitlendi. bir kaç kez kapat-aç yapıp yalama ettikten sonra konuşma penceresinin tepesinde "senin de webcam'in var onun da webcam'i var. ee ne duruyorsunuz yukarıdan görüntülü aramaya tıklayıp helva yapsanıza" dedi. "tamam la yarraam seni mi kıracam" dedim. tıkladım görüntülü aramaya. hagaten de oldu bu sefer fakat webcam'imin ( a4 tech pk 635 ) kalitesi yerlerde sürünüyor. eski görüntü kalitesinin yanından geçmiyor. ayrıca görüntülü arama sonlandırmada hala program kilitleniyor. sonra diyorlar ki niye sinirlenip küfür ediyorsun?
sageeth sageeth
büyük bir kitleye sorun çıkardığı aşikar. fakat anlam veremediğim olay şu. adamlar eski sürümde bulunan güvenlik açıkları, buglar v.s. yüzünden yeni sürüm çıkarıyorlar. e sade güncelleme de olmaz, tasarıma da el atıyorlar bu arada. 9.0 sürümü ilk betasından bu yana kullanan biri olarak tasarıma alışma sürecinin sonunda her şeyin normale döneceğini söylemek istiyorum sizlere. "tasarımı sevmedim kafam girsin" demekle bir yere varılmaz. tasarımı geçin, sonuçta adamlar eskisinden daha güvenli bir sürüm yapmışlar, boşuna dayatmıyorlar. yoksa 7.5'te olduğu gibi senelerce desteği sürdürürlerdi 8.1 ve 8.5'e de. haa ne kadar daha iyidir bilemem, elbet bir açığı bir şey vardır. mükemmel bir program şu ana kadar yapan olmadığına göre, bunu da hoş karşılamak lazım bence.

ayrıca yükleme, çalıştırma ve kaldırmada sorun yaşayanlara çok şaşıyorum. en azından 3 kere format sonrası bunun dışında da defalarca normal yolla kaldırıp tekrar yükleme yapmama rağmen bahsedilen hatalara 1 kere bile denk gelmedim.

bu sorunların öncelikle vista'dan olduğunu düşünmekteyim. windows 7'de de tam performans alınmadığını çoğu yerde okudum. ikinci olarak; eski sürümü tam anlamıyla kaldırmadan yapılan yüklemeler de yeni yüklemede başlatma hatası olarak geri dönüyor.

tavsiyem, klişe olarak, kaldırma ve yükleme esnasında başka programları kapatmanız. en bodoslama olarak da messenger'a ait ne kadar klasör varsa temizleyip öyle yenisini yüklemeniz. bu işlemin gülücük, görüntü resmi v.s. depolarını da kaldıracağını unutmayın.
okudum anladım olaya girelim okudum anladım olaya girelim
insanın sinirleri bozan dayatmadır. yok senin böyle bir uygulama yapmış olman onun iyi olduğunu insanlar tarafından kullanılması gerektiğini filan ifade etmez açıkçası neyse ki xp'yi güncelleştirerek vistaya filan geçme dayatması yapmıyorlar.
antisosyal mesih antisosyal mesih
"kullanacaksın lan. ağzını yüzünü skerim senin göt. o kadar oturdum kodladım lan. bak kapatırım portlarını sik gibi kalırsın. meseneni de heklerim, adam ol" diye bir mail bekler oldum açıkçası.

bu kadar mı ısrarcı olunur arkadaşım? kendine zorla tıklattıran pop-up pencerelerinden bi farkı kalmadı aq.
1 /