rimjob

1 /
benjamin benjamin
hepatit a'nın başlıca kaynağı. fekal-oral denen zımbırtı aslında bu. yok çiğ sebze filan geyikleri yapmasın kimse. hep. a varsa büyük ihtimal rim job olayıyla yarmış bir abi ablasınız. önyargılarımı dilleyebilirsiniz.
minotauren minotauren
"böğkk iğrenç" diyorsunuz de mi?

susun amk.

hatununa bağlı olarak iğrenmem, çekinmem, severim.

zaten hatun leşse bırak kıçını, dudağını bile öpmem amk.
adnan kemal rahatkan adnan kemal rahatkan
hastasıyımdır, ama bin tane hatundan bir tanesine anca yapılabiliyor tabii. genellikle spontane gelişmeyen ilişkilerde, önceden epilasyonu yapılmış, duşla hijyeni sağlanmış, misler gibi, porselen gibi popişkolara uygulanıyor ve dilde şekerli bir tat bırakıyor. "dille dille, dili içeri ittir" döngüsü içerisinde gerçekleşip, hatuna ultra yakın olma hissiyatı verdiği için fazlasıyla heyecanlandırıcı oluyor. götünün deliğine kadar yaladığın bi hatuna daha ne kadar yakın olabilirsin ki fiziksel olarak.
rose whisper rose whisper
tanrım bu insan denen canlı ne kadar da seviyor sınırları zorlamayı..

insan biraz kanaatkar olur be. şöyle edepli edepli seksinizi yapın ne gerek var.

zaten pornolara kavuşunca sardınız başımıza oral midir nedir. oral gibi gereksiz bişi norm haline geldi. şimdi de bu çıktı başımıza. 20 yıla swingerlık da iyiden iyiye trend olur.

allaam nolur sen bu kadar gözümü döndürme. amin. zaten rimjob isteyen erkekten soğurum sanıyorum.
2
genzo wakabayashi genzo wakabayashi
35 yaşındayım böyle bir iğrençliğin varlığını aha yeni okudum. 3 kıta 20 küsur ülke gezdim.
sapıklık lan bu. he şimdi biri çıkar ''genzo abi sen boşa yaşamışın yeaa'' falan der.
doğru boşa yaşadım ama birinin götünü yalamadığım için değil farklı sebeplerden dolayı.
bu ne iğrençlik amk.....acarabinoktaları....

(bkz: ahir zaman)
3
jackofalltrades jackofalltrades
salt odaklanarak yapılmasını çok da uygun bulmadığım seks aktivitesi. ama "gelmişken komşuya da uğrayayım ayaküstü" mantığında, uygun zeminlerde fark yaratır.
bitli piyade bitli piyade
bir tür zevk meselesi. sonuçta kişiden kişiye değişen bir olgu. buna ööğy iğrenç diye tepki vermek gereksiz. biraz anüs çevresindeki sinirler daha hassas olduğundan uyarılma katsayısı biraz daha fazladır. bundan mütevellit insanlar bu tür taleplerde bulunabiliyor. tabii buradaki en önemli olay partnerinizin razılığı ve hijyen.
veremem sana acımı veremem sana acımı
doğru düzgün temizlenmemiş boklu işkembeleri afiyetle yiyen herifler de eleştirdiyse bahsi kapatabiliriz.

yapan yapar, diğerlerine bok yemek düşer deriz. demeyebiliriz de. her neyse...
clementine ın turuncusacları clementine ın turuncusacları
allahım çok şükür bugün de bir şey öğrendim. göt yalamanın adı buymuş demek.
kadınlar üzerinde durulmuş ama erkekler kadınlardan daha çok zevk alır bu bölgeden. çünkü kadınlarda prostat yoktur.

özellikle anal bölge ve tesislerin arasında kalan bölge (bkz: perine ) nin yalanması erkeklere büyük zevk verir. erkeklerin g noktasıdır. perineyi yalamışken anala masaj yapıp daha sonrasında yalamak erkeklerin ayaklarını yerden kesebilir.

çoğu erkek bunu istemez. eşcinsel gibi hissediyorlar sanırım; o da çok saçma bir şey.

"g noktası uyarımı" son derece doğal ve normal bir seks eylemi. bunu keşfetmiş ve yaşayan bir erkeğin (kendi cinsinden duygusal olarak hoşlanmıyorsa) eşcinsellik gibi bir eğilimi yoktur. anal uyarım, insan vücudundaki çok sayıdaki erojen bölgelerden sadece birini kapsar. 

sınırlarınızı açık tutun. çünkü seks düşünmemektir. o ana kendini bırakıp aslında bir çok şeyi deneyimlemektir.
1 /