sephora

1 /
toshiba toshiba
bir çok ülkede şubesi bulunan özellikle paris'deki şubesi çok büyük olan bir kozmetik firmasıdır.dükkanın içerisinde tüm ünlü markaların kozmetik ürünlerini bulabileceğiniz gibi, sephoranın kendi ürettiği kozmetik ürünlerini de bulabilirsiniz ki, bu ürünler gayet kalitelidir ve de diğer markalara göre oldukça ucuzdur.ayrıca mağazada kadınları çıldırtacak zihni sinir ürünlerde bulunmaktadır şöyle ki; oje sürdüğünüzde tırnağın hemen kenarındaki etlere bulaşan ojeyi çıkarmak için üretilmiş özel kalem.
tükenmez kalem tükenmez kalem
kendi markasının değil ama barındırdığı şeker standı gibi cicili bicili standların hatrına sıkça girip, renklerle falan eğlenip, arada birkaç şey sepete atıp çıktığım makyaj malzemesi süpermarketi. eyelinerları tek kelimeyle berbat - en azından göz kalemini zor tutan bir cildiniz varsa bunları tercih etmeyin, bildiğimiz flormardır golden rosedur tırt markaların likit eyelinerları hepsinden dayanıklı.

lakin bugün parfüm almaya daldığımda öylesine kendime hediye ettiğim blue sapphire adlı ojesinin rengine hayran kaldım. böyle, uzun okul yılından sonra ailenizle otobüste bodruma giderken, uzaktan denizi ilk gördüğünüz anda suyun sahip olduğu renk gibi. çok nefis çok.
onbirdakika onbirdakika
içeri girildiğinden itibaren miss gibi kokusuyla sizi karşılayan yer.

içeri girdiğinizde çıkmak istemiyorsunuz. böyle makyaj malzemeleri, parfümler falan. allıklar, rujlar... çok güzel ya.
anafilaktik şoka 1 cc epinefrin anafilaktik şoka 1 cc epinefrin
göze hoş gelen, cezbedici mağazaları olan bir kozmetik firması.

öyle özel bir kozmetik alışverişim falan yoktur. geçen gün gezerken rastladım ve girdim. indirim varmış. en önde duran ojeler gözüme çarptı. başka yerlerde pek görmediğim renkler vardı hoşuma gitti, aldım. eve geldim sürmek istedim ama bir garip geldi bana. yani yılların oje kullanıcısı değilim, markaları vs ayıramam, değerlendiremem fakat flormar, şu bu yerden aldığım ojeleri rahatça kullanabilirken bu sephora ojeleri sürdüğümde biraz seyreltik gibi geldi, tam boyamıyor hemen kuruyor falan anlamadım. kimyevî olarak farklı biraz zannediyorum. boğuştum resmen, sil bir daha sür bir daha bi daha çözemedim. bakışıyoruz ojelerle şimdi.
pembefiyonk pembefiyonk
amerikadaki fiyatları gördükten sonra, kazıklandığımı bile bile taksim'de ki ve palladium'da ki şubelerine gittiğim markadır, amerika'da 20 dolara satılan birşey ülkemizde 100 milyon, ötvnin içine sıçmak istiyor insan, kdvnin allah belasını versin demek istiyor insan, türk halkının neden herşeye bugün bile ulaşmasının bu kadar zor olmasına, herşeyin lükse kaçmasına içerliyor insan.
lioness in the cage lioness in the cage
eyeliner ı dillere destan marka. bende brown ve navy rengi var ama aman yareppim bir eyeliner hiç mi yıllar geçse de bozulmaz, hiç mi gün içinde akmaz. ucu ince, şişesi güzel, muhteşem.
tipta vurulan muhendis tipta vurulan muhendis
ankamall çalışanları kadar yapışık personelleri başka hiçbir şubesinde bulunmayan cennet.
-
nefretimi kusmadı daha, başka bir entry ile dile getireyim ki daha şiddetli görünsün.
giriyorum sakince mağazaya, zaten heyecanlıyım indirim var diye kurcalicam bakcam hepsine. "bıyrıııın hanfendi!", merhabalar, "neye bakmıştınız ne istersiniz aradığınız bir ürün var mı", yok ehe, bak bi de hiç tarzım değilken şirinleşiyorum. bi git kadın bi git. az geride dur ya! rimellere bakıyorum, yazıyor orda zaten ne! bak hala kıçımda! valla sinirleniyorum ben. aldım iki tane farklı rimel ruj alcam şimdi yine enklere baıyorum. bir de tester ürünlerinden nefret ederim. dokunmam bile. bana açıyor, bi sürün şunu. niye sürcem ya? bi sürün bakın rengine. e görüyorum o rengi ben orda diyorum istemem sağolun diyorum, bileğine sürüyor dağıtıyor. tatlım o ne o? bi milloncuda ruj mu satıyorsun?

devam edicem. açım şimdi. bi yemek yiyim.
forever alone forever alone
bir şeye ihtiyacınız olmasa bile birkaç parça makyaj malzemesi aldırmadan çıkartmayan,satın aldırmasa bile gerek çalışanların yardımı gerekse kendi kendinize takılıp yüzünüze gözünüze sürdüğünüz renkli renkli makyaj malzemeleriyle mutlu mesut çıkmanıza neden olan kozmetik mağazası.aynaları,reyonları,geniş renk yelpazesiyle içeride oyalandıkça oyalanabileceğiniz bir yer.
1 /