uğur dündar yumruğu

1 /
kızıl kurt kızıl kurt
öğlen öğlen keyfimi yerine getirmiş yumruktur.

toplumda böyle biraz beyefendi, üslubuna giyimine dikkat edip problemleri diyalogla çözmeye yatkın herkesi ezik gibi görüp üstüne daha da çullanan bir orta doğu zihniyeti hakim. baktın olay diyalogla çözülecek gibi değil, erkeğin doğası belli, yaşadığın coğrafyadaki insan tipi belli, olay da nefsi müdaafaya girdiği için orantılı bir şekilde güzelce pataklayabilirsiniz.

bayılıyorum böyle şiir gibi adam dövüp ''ah'' ettirmeye.


lorquet lorquet
ulan resmen gurur duydum. gündüzleri, evlerin kapılarını tatlı tatlı çalıp "bize de bi soğuk su ikram edersin" diye takılan yakışıklı gazeteci clark kent, geceleri yozlaşmışlıktan çürümüş ara sokak çürükçüllerini gözünün yaşına bakmadan haklayan bir kara şovalye.
büyük ihtimalle fırıncıları da çekimden sonra böyle dövüyordu. sayesinde istanbul merdiven altı fırınlardan kurtuldu. değerini bilememiş, seni hak etmemişiz sarı saçlım, mavi gözlüm. bundan sonra ben de bir halk tv gönüllüsüyüm.

bu da uzun metrajlısı.
twitter.com
huzur nisyanda huzur nisyanda
kollari uzun, gardi fena degil ama direktlere calismasi lazim. biraz calismayla saglam bir boksör olabilirmis

uzun versiyonun simdi izledim. lan saka maka mma dövüscüsü gibi yatirip surata girismis. saygilar abem.
soğanınağlatamadığıadam soğanınağlatamadığıadam
yumrugu iyi güzelde, bu şekilde sınır anında ettiği küfürlerin paylaşılması hoş değil. uzun vaadede, sosyal medyanın da etkisiyle itibaren zedeleyen şeyler.

şunlar olacak: birkaç ay gif ve memeler yapılacak uğur dündar resimleriyle. bazı olayların altına sosyal medyada, uğur dündar resimleri konacak. peşpeşe, essoglu esssek orospu çocuğu yazınca birisi, "aaa uğur dündar" diye gulersiniz de.

sosyal medyanin yeni doğu perinçeki olmasa bari. zira yeni yetmeler tık almak için can alircan verirler. saygılı olacaklarını sanmıyorum.
clitor eastwood clitor eastwood
adı ve soyadında r olmasına rağmen, haberci kişiliğinin alfabesinde r yoktur uğur beyciğimizin.

haber dünyasının memolisi olur kendisi.
lakin bu fityodaki asıl takdir edilmesi gereken şey; takım elbiseyle adam döverken diksiyonu, fonetik yapıyı ve artikülasyonu bozmadan küfürler edebilmesi. tekrar tekrar izledim şerefsizim. joseph goebbels'in konuşmalarında böylesi güzel hitabet yok.

son cümleye ayrıca hayranım.
adamı kendi çimlerinde takım elbisen kırışmadan yere yatırıp dövmüşsün ve şunu enfes bir beyefendilikle tarlandan karga kovalar gibi söyleyerek kapanışı yapıyorsun: "hadi şimdi siktir git."

yau vallahi enfes, çok eğlendim.
sona sona
kendisinin, şahsına küfredilince "sizi böyle konuşmaktan men ederim" falan diyen bir kolej bebesi olduğunu düşündüğüm için beni utandıran yumruktur. ben uğur dündar'ı küfür falan bilmez sanırdım ama, hacamat etti sayın seyirciler.
3
1 /