van da polislerin vahşice dövdüğü vatandaş

1 /
ofansif sol bek ofansif sol bek
diyarbakır, van ve mardin büyükşehir belediyelerine kayyum atanmasını protesto edenlere her ilde olduğu gibi van'da da polis saldırdı. van'daki protestolara saldıran polis, olaylardan kaçarak bir kahvehaneye giren bir vatandaşı da öldüresiye dövdü. yaşanan vahşet, akp'li milletvekili mustafa yeneroğlu'nun bile tepkisini çekti.

t24.com.tr

www.cumhuriyet.com.tr
rose whisper rose whisper
bu muameleyi hak etse etse ırkçılar hak eder.

videoyu kalbim kaldırmaz diye izlemedim ama tahmin edebiliyorum.

yıl olmuş 2019 hala kürtler bunu yaşıyor. sokaktaki cahile sorsan kürtler neyi yapamıyoğr, asker bile oluyoğr, siyasetçi bile oluyor, (tarihteki devlet adamlarından örnek verip) x, y kürtdü bilion muğ şeklinde ahkam kesiyor.

allah ıslah etsin sizi.

edit: eksileyenlerin darısı başına.
zeitgeist zeitgeist
konuyu kürt meselesine bağlama yavşaklığından bir vazgeçin önce, kürt olduğu için yemiyor o dayağı, demir sandalye ile polise saldırdığı için yiyor, türk de aynısını yapsa aynı muameleyi görür, sizin o mağdur kürt edebiyatınızı sikerler ama.

nasılsa adamlar seçildi o zaman terör suçu da işleyebilir, onların alınması demokrasi falan filan, kendinize gelin devlet var devlet kendi çocuğuna kurşun sıkanın hesabını sormayacak mı sanıyorsunuz? en çok da tayyip düşmanlığından pkk yı aklamaya çalışan atatürkçüleri anlamak zor, atatürk yaşasa idi şimdi hepsini ipe çekerdi, utanmadan demokrasi diye zırvalıyorlar bir de.
sw pls sw pls
kaçan onca kişiden sadece birini gözüne kestirmişler. olayın öncesi neydi, nasıl başladı merak ettim. geniş açıdan gösteren başka kamera falan varsa tespit edilmeli. ağır tahrik mi var yoksa polis kafasına göre mi dövdü o zaman daha net belli olur.

edit: oha, adam tabure gibi bir şey fırlatmış. ifadeye göre demir. polisin muamelesi kağıt üstünde yanlış da olsa saldırgan eylemci, yaptığıyla bu yanlışı görmezden gelmemizi sağlamıştır.
6
format at geçer format at geçer
biz ülkece devlet kurumlarını ilahlaştırmayı çok seviyoruz. polisler valiler bakanlar başkanlar c.başkanı kim olursa olsun bize hizmet etmek için ve güvenliğimizi sağlamak için oradalar. bunu anayasaya uygun bir şekilde yapmak zorundalar ve eleştirilemez değiller. yahu bu devirde peygamberleri geçtim yaratıcılar bile eleştiriliyorken bu insanlar nasıl eleştirilemiyor anlamış değilim.

hep bu itaatkar, beynine ben köleyim algısını yerleştirmiş devlet allahtır algısını yenememiş sağcı kesim yüzünden böyle. yani polis senin kafanı kırsa bana ana bacı küfür etti dese sen de bunu kanıtlayamasan ben de sana iyi olmuş orospu çocuğu polisime küfür etmeseydin desem ne hissedersin? herkes işini düzgün yapsın suçlunun yargılanacağı ve cezasını çekeceği yerler bellidir.
plutonun askerleriyiz plutonun askerleriyiz
polis arkadaşlar, sağ olsunlar, vatandaşı her dövdüğünde bu işi vahşice yaptığı için başlıktaki o "vahşice" ibaresini bir anlatım bozukluğu olarak görüyorum.

bu ülkede düşüncelerinden dolayı hiç kimsenin şiddet görmesi taraftarı olmadım hiçbir zaman. evet, benim de çileden çıktığım zamanlar oluyor ama şiddetle karşılık vermeyi uygun bulmuyorum. gel gelelim polis veya güvenlik güçleri denen yapının ise bu tarz "dayak" vs gibi haberlerle gündeme gelmesi neredeyse alışılagelmiş bir durum. ancak bu "alışkanlık"ı yıkmamız lazım. x grubun düşüncesini beğenmiyorsam polislerin bunlara uyguladığı şiddeti meşru bulduğumda benim düşüncemi beğenmeyen polisin bana saldırmasına da ses çıkarmamam gerekir azıcık haysiyetim var. çünkü polise bu yetkiyi ben vermişimdir.

özetle şiddeti yerine göre bir enstrüman olarak kullanmak ifadesini çok yanlış anlıyor bizim polis arkadaşlar. başta da dediğim gibi polisler bir tek bu dayak işini layıkıyla yapıyorlar.
ofansif sol bek ofansif sol bek
bu şiddeti savunan pislikleri de gördük ya bu sözlükte, daha da diyecek bir şey yok. ne kadar halka ve insanlığa düşman birer parazit olduklarını göstermişler sadece, başka bir şey değil. güce tapan, onur deyince aklına sadece trabzonspor'un eski kalecisi gelen, şeref, haysiyet kavramlarına yabancı olan bu pisliklerden insani bir tavır beklemek, bu vahşeti kınamalarını beklemek de saçma bir beklenti olur doğrusu. herkes kendine yakışanı yapıyor. analarının doğurmayıp dışkılamak suretiyle dünyaya getirdiği bu canlılar da tabii ki kendilerine yakışanı yapacak, cop yalayıcılığı görevini layıkıyla üstlenecek. zaten bir şeyleri yalamadan duramıyor bu parazitler.
zeitgeist zeitgeist
bak orospu çocuğu vahşet dediğin; 17 yaşında diri diri yaktığınız serap eser, bombayla katlettiğiniz aybüke öğretmen, bedirhan bebek, necmettin öğretmen ve daha binlerce can. bu olsa olsa etkiye tepki.

insani tavır bekliyor bir de eşekten olma piç, sizin nereniz insan da size insanlık yapılsın lan. vahşet kınamakmış, en büyük vahşet sizsiniz lan bu insanlığa, geçin bu mazlum ayaklarını, sizin ciğerinizi biliyoruz amına koduğumun fistanlı sevdalısı kansız orospu çocukları.
tonguç tonguç
van'daki hiçbir vatandaş, seçmediği, kendi fikrinden olmayan ve kendi menfaatlerini koruyup, kollamak yerine iktidarın ve yardakçısının cebini dolduracak bir zoraki atamayı kabul etmek zorunda değil. aksini iade edenin hitler faşistinden farkı yoktur.

gelelim protestoya. bu ülkede eylem, proteste etmek anaysal bir hak. allah'ın suriyelisinin eylem hakkı var ama doğudaki vatandaşın, iradesine karşı yapılan haksızlığa karşı proteste etme hakkı yok öyle mi? bunu savunacak kadar mal bir adam yoktur sözlükte.

gelelim vatandaşın yaklaşımına ve polisin verdiği karşılığa. eğer vatandaş durduk yere polisin canına kast ettiyse bunu savunmam ama polis kendi psikolojik bozukluğu ve sapkınlığı sebebi ile adamın kafasına defalarca kere copla vuruyorsa ve öldüresiye dövüyorsa ona akp milletvekili bile müdahale eder. tam tersini savunacak yine kendisine bahşedilen muhakeme yeteneğini, çocukluğundan beri gölge gibi taşıdığı ezikliğe feda edecek olan, ziyanlar olacaktır.

elma ile armutu karıştırmadan konuları tartışmayı umarım bir gün öğrenebiliriz.

"van'daki bu görüntüler korkunç! hukuk içinde görevini yapan emniyet güçlerimizi de zan altında bırakan bu vahşet kabul edilemez! vatandaşlarımıza bu zalimliği reva gören kişilerin bir an evvel görevden alınması ve yargılanması için gereken mutlaka yapılacaktır."

bunu diyen akp milletvekili..
1 /