wayfair skandalı

812 superfast 812 superfast
reddit hayatsızlarının yeni conspiracy teorisi. amk 10 bin dolara insan ticareti mi olur lan salak mısınız siz? bir böbrek en az 200 bin dolar.

kasıma yaklaştıkça bunlar türer. sonra da bir bok çıkmaz.

he yok mu human trafficking elbette var amk da böyle değil.

edt: lan gerçekten size hakaret etmek istemiyorum da olm siz dangalak mısınız amk?!? lapin misiniz amk her okuduğunuz sike atlıyorsunuz. aranızda epstein falan diyenler var. nasıl korelasyonlar bunlar amk?!?!
covid-19 da bill gatesin işi idi sahi ne oldu o konu? emailler yakalanmıştıaersdfgrsdas. amkduum loserları ya.

edit 2: wayfair incin stock fiyatı 220 dolar değeri de 10 milyar dolar amk. 2019 net revenue ise 9 milyar lan. bu rakamları human trafficinge bulaştırır mı amk adam?

pedofili iğrenç bir gerçek ve malesef zengin kesimde yaygın evet ama bu salak teori ile de alakası yok ki zaten çürütüyorlar şu an da sıkılıp okumadım gerisini. ciddi problemlisiniz lan siz srdgbdfv.
polia polia
çocuk pornosu sandım ilk önce çocuk ticareti çıktı da çok saçma geldi. o kadar ucuza mı satılır kaçırılan çocuklar yahu? ve isimlerini alenen yazmalar falan. ve bu anca yeni ortaya çıkmış. gerçi o fiyatlar kapora da olabilir daha sonra çok daha yüksek meblalar ödüyor da olabilirler pek tabii. peki napıyorlar 17 yaşında genci satın alanlar peki orası meçhul?
hatta ve de hatta etsy denen daha çok el emeği ürünlerin satıldığı yerde de çocukların resimleri yapılarak satılmış deniyor. inanması çok zor. ee hani deep web ne oldu? yüzeye mi çıkması bunlar nedir böyle alenen?

bilemiyorum çok saçma geldi. ya da ben inanmak istemiyor da olabilirim. doğruysa da sanırım erken fark edilmiş daha bir senelik mevzu. bu sevindirici en azından.
şeytanınpabucu şeytanınpabucu
sandra bullock'un itirafından sonra çorap söküğü gibi ortaya çıkmaya başlayan vukuatlar bu olayları gördükçe kendimi dünyada yaşayanlar sıralamasında piyon kategorisinde bile saymıyorum..
cocochanel cocochanel

Cause y’all gone get me started idgaf no more

Posted by Miyah Mumin on Friday, July 10, 2020


kayıp kızlardan biri cuma günü canlı yayın açmış , açıklama yapmış. kız hamileyim , kayıp değilim vs. diyor . siteyi karalama olayı da olabilirmiş ya da redditte öylesine ortaya atılmış bir iddia.

her ne olursa olsun bunu çocuk kaçırılma olaylarını alet ederek yapmış olmaları şerefsizce . çünkü yarın bir gün gerçek bir olay olduğunda üzerini kapatmak daha kolay olacak. kimse inanmayıp üzerinde durmayacak. her yıl binlerce çocuk halihazırda kayboluyor zaten ve böyle şeylere alet oldukları da belli ne yazık ki. nereden bakarsan bak üzücü.
avangard jazz avangard jazz
şu mevzulara bu kadar aleni göstergeden sonra bile hala komplo teorsi diyenler, hele hele trump yanlılarının komploları diyen kitlenin ekseriyeti cem yılmaz hayranıdır. komik adam falan ama koca neslin agısını sikti attı, sığırların hayata bakışı her şeyi alaya alıp yaftalamak taşak geçmek hep komiklikler hep şakalar.

trump'ın komplosuymuş.. ananızın amı. lan açık açık filmler var çekilen eyes wild shut gibi, alenen elit ifşası var yönetmeni filmi warner bros'a teslim ettikten 4 gün sonra öldü amk. amerikayı ne sanıyorsunuz, dünyayı ne sanıyorsunuz ?

aslında bunun temel sebebi ekşideki "türkiyeden siktir olup gitmek" başlıklarında görülen tipte insanların zihniyeti.. bazıları haklı ama çoğunun kafasında bir "batı" ideali, kavramı var bu kafalarındaki batı manzarası hasar gördüğü zaman, batı medeniyetinin defoları, perde arkası, kanalizasyonu ortaya çıktığı zaman bunu kabulleneme davranışı göstermelerinden kaynaklı. dolayısıyla bu tür şeyleri (ve gelecekte ortaya çıkacak olanları) sıklıkla alaya alma, birilerinin hedef göstermesi vs şeyler oalrak görmek istiyorlar.

he amk, amerika dediğin ülke de türkiyeydi zaten, bir tane başkanın siyasi çıkarı için bütün bu olaylar kayıp insanlar falan tezgahlanıyor.
mortissaa mortissaa
şu tarz şeyler de gördüm. kanım dondu. kayıp çocukların isimlerini yastık, halı, oyuncak gibi şeylere kodlayıp veya direkt olarak yazıp binlerce yüz binlerce lira veya dolardan satıyorlar. trendyoldaki sami değirmencioğlu isimli kişininse sattığı yalnızca 3 halı var. halıların açıklama kısmında kız ve erkek çocuklara dair beden, yaş, vücut ölçüsü gibi kısımlar mevcut. olay çok korkunç.













atlar ve yeşiller atlar ve yeşiller
dark web diye bir yer var kardeş, bu olaylar çok hafif kalıyor,olaylar olaylar.ancak böyle yerlere bulaşmak için asla adresini bulunmayacak hale getirmek gerek.bu da bilmem kaç saniyede atanan yeni adreslerle oluşturuluyor falan filan.bu işin hayvan gibi sistemi var zaten,o konuyu bir kapatalım.

gelelim buna; burada milletin kabak gibi aynen tam olarak kabbak gibi belli olduğu bir e ticaret sitesinde çocuk satılır mı? belki olabilir, ben alırım yastığı bu fiyattan satarım,para bana yatarsa yastık sattım derim,iki tarafın da birbirini ele vermemesi için ve gidip de noterde imza atamayacaklarına göre bu sitede kendilerince bir anlaşma yapmış olabilirler,bu siteyi bağlamaz ama.

gene sırf ipneliğine bu haberi yapma amacıyla bunu yaparlar ve planlı bir şekilde komployu işletirler,gayet de mümkün.kimseye soramazsın neden bu kadar pahalı diye?sonuçta yastığa dua okudum falan da diyebilir,paşa gönlü bilir,o konu da kilit.

hadi diyelim birileri bunu yaptı ya da komplo,her iki durumda da göte giren şemsiye açılmayacağı için bence bu sitenin sahibi vs leriyle birilerinin intikam oyunu gibi geldi.diğer şeylere itibar etmiyorum,ciddi manada namümkün.
jellyjam jellyjam
sözlüklerde insanlar okumadan, araştırmadan aklına geleni yazıyor, o yüzden şunu başta belirtelim; ismi geçen kızlardan biri büyümüş, hamile kalmış, sağlıklıymış. twitterdan duyurdu. bir diğeri de tiktokta kaybolduğuna dair çıkmış görüntülerin üzerine yayın yaptığı platformun şanına yakışır şekilde kafasını yerleştirip esprili bir biçimde ahanda kaçırılmadım mesajları verdi.

akşamüstü bu konuyla yüzleştikten hemen sonra yaşadığım bir anlık ''lan acaba?'' durumundan aldığım güçle, araştırmacı gazeteciliğin dibine vurdum ve araştırmalarıma amerikada meşhur dolap molap satan başka neresi var acaba diyerek başladım. aklıma ilk friends dizisi sağolsun pottery barn geldi. ama pattery barn yazdım, neyse ki google sağolsun did you mean dedi, doğru adrese geldik.

aboov, bir de ne göreyim, wardrobes kısmında hudsonlar, stuartlar, astorialar; warrenlar, duncanlar, blacksmithler; kimler kimler... az zorlasam kendi adımı bile bulacağım elin gavur mobilyacılarında. bu arada fiyatları da bir wayfair civarında olmasa bile az buz değil, 2000 dolara falan satılıyorlar.

https://www.potterybarn.com/search/results.html?words=wardrobes

yahu twitterdaki her trend olan başlığa ya allah üşüşüyorsunuz, manyak mısınız, ne ayaksınız?

alemin mobilyacıları çocuk kaçakçısı olmuş haberimiz yok. tamam, bir boka benzemeyen mobilyaya 10k fiyat biçmek mantıksızlığın daniskası. elde olmayan ürünler sipariş verilmesin diye mi böyle astronomik bir fiyat mı girilmiş (ki stokta yok demek de zor değil, yine saçma) ya da kıçıkırık dolap kapağı tutacaklarını falan ünlü bir tasarımcı yapmış da birilerine geçirmeye mi çalışıyorlar, yoksa redditte, ekşi sözlükte wayfairde satılan 10k'lık dolap diye viral reklam yapmaya çalışırken çocuk tüccarı olacaklarını hesaba mı katmadılar, artık her ne sikim olduysa böyle bir fiyatlandırma olmuş.

yandex görsellerine de us yazıp rakam sallayınca bir görsel illa ki çıkıyor. (ben 10 tane salladım, bir tanesi madeni para görselleri, 3 tanesi kadın, 2 tanesi çocuk, 1 tanesi adam, diğer 3 tanesi de başka eşya çıktı)

kanım dondu, yerin dibine batsın insanlık, bunları sallandırmak lazım falan demeden önce az saksıyı çalıştırıp biraz etrafa bakının. oooo neler neler dönüyor, bilmediğimiz neler oluyor, büyük oyunlar, zenginler şöyle, zenginler böyle falan diyerek, bu duygularla hayat mı geçer...

evet, bir yerlerde çocuklar kaçırılıyor maalesef, kadınlar kaçırılıyor, insanlar kaçırılıyor. öldürülüyor, tecavüz ediliyor; dünyada akla gelebilecek her pislik var. bunu tahmin etmek o kadar da zor değil. ama durduk yere de işinde gücünde insanları kanıtsız, sorgusuz sualsiz, dünya çapında linçe mahkum etmek de doğru mu?

bir de tom hankse nasıl bağlandı konu orayı kaçırdım. adamı tanımam etmem, pedofiliyse allahından bulsun ama şu tabloda tek suçu sokakta bulduğu tek eldiven, çorap, ayakkabı, terlik gibi eşyalardan bir fotoğraf serisi yapma hobisi edinmiş olmak gibi görünüyor. evveliyatını bilmem...
cocochanel cocochanel
insanlara gerizekalı deyince iq sunun yükseldiğini zanneden andavallar var. insanların hassas noktası çocuklarsa eğer hemen galeyana gelmeleri de normal.
kayıp olduğu iddia edilen çocukların aileleri konuşmuş ve çocuklarımız güvende diye söylemişler , şu an için kaynak yok tabii .
ama bir de şöyle bir video çekilmiş , bir kişi bu ürünlerin satın almaya kalktığında isim soy isim kısmı doldurmuş şekilde karşısına geliyormuş ve bu isim yine kayıp bir çocuğun ismiymiş.

twitter.com
valiz süren alkollü adam valiz süren alkollü adam
insan kaçakçılarının ve pedofililerin ne kadar gerizekalı olduğunu gösteren iddialara verilen isim.

belki çok iyimser düşünüyorum ama kendime hak vermeden de edemiyorum. diyelim ki şereften yoksunsunuz, bir çocuğu ortadan kaybedecek ve izinizi yıllarca buldurmayacak kadar organizesiniz, bu işi çok önemli insanlara uzandıracak kadar da derin ilişkileriniz var. ben şahsen bunu öyle yok halı, oyuncak şifrelemesi ile yapmam. niye yapayım ki? bu, iz bırakmaktır. hadi diyelim ki insan tacirliği için çok komik olan rakamlar olan 200-300 bin dolarlar sadece bir ön ödemeydi, neden bunu internet üzerinden yapayım ki? bu insanlar, insan simsarlarının şifreli ürünlerine ulaşabilecek kadar ilişkilere sahip de bu ilişkileri iz bırakmadan el altından halledebilecek kadar beceriksiz mi? birkaç yüz bin dolar verebiliyorlar da uluslararası arama parası mı vermek istemiyorlar. bence ortada 2 seçenek var: ya bunlar sadece birilerinin başını yakmak için ortaya atılan kişiler ve daha binlercesi var ya da birileri çok sağlam senaryo yazıyor. 2 senaryoda da bir halt olacağı yok ama göreceğiz bakalım.