2011

1 /
lethe lethe
1 ocak cumartesiye, 23 nisan cumartesiye, 1 mayıs pazara, 30 ağustos zaten hali hazırda tatil olan ramazan bayramına, 29 ekim ise cumartesiye denk geliyor 2011 senesinde. çok afedersiniz ama sikerim ben böyle yılı arkadaş.
kheldarxenon kheldarxenon
normal bir yıl. her yıl gibi büyük beklentilerle karşılanacak, ama hiç bir bok olmayacak yıllardandır. kendime bakıyorum mesela, gayet güzel beklentilerim var, hatta bazıları beklenti değil sadece, gerçekleşecek şeyler. ama bu beklentiler gerçekleşseler dahi değişen bir bok olmayacak, bunu biliyorum.

bi de "nasıl başlarsan öyle gider" olayı var ki, evlerden ırak. yok arkadaşım öyle bi şey, vallaha yok. mesela öss'ye falan hazırlanan gençler, size sesleniyorum, çok kolay bi matematik sorusu falan çözüp "heyoo, tam girerken bunu çözdüm, o zaman manyak geçecek öss" falan demeyin, cidden alakası yok, hatta belki de tam tersidir. ben yılbaşlarına hep eğlenip takılarak girmiş bi adamım, ikisi hariç. bi tanesinde briç oynuyordum saat 00.00 ı gösterirken, süper bi yıl oldu, valla bak. ama ondan daha güzel geçen bir yıl vardı, o yıla girerken napıyordum biliyor musunuz? sıçıyordum. net, sıçıyodum. tuvaletteyim böyle, annem bağırdı "oğlum yeni yıla girdik, eheho, gel sarılalım" diye. "dur anne sıçıyorum" dedim, bi yandan da kitap falan okuyorum, çıktım baktım uyumuş bizimkiler, ben de yattım sonra. çok da güzel geçti senem.

en keyiflisi de yeni yıla herkesten önce girmektir aslında. hani geri sayım yapılıyo ya girmeden önce, işte o geri sayıma kadar çok içince bunu başarabiliyorsunuz, hatta iyi bir çocuk olursanız şirinlerle bile girebilirsiniz yeni yıla, ama onun için baya sağlam içmek lazım muhtemelen. çok içince ne mi oluyor? millet başlıyor saymaya "10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 oleeeeey" diye, siz ise aynı anda başlayıp şöyle yapıyorsunuz: "10-9-6-4-1- oleeeyi, yeni yıııl, heyoo, gaaak" şeklinde. milletin oley kısmına denk geldiği için geğirmeniz duyulmuyor ama onlar daha 5 derken siz girmiş oluyorsunuz yeni yıla. sonuçta kime göre yeni yıl, neye göre yeni yıl. hem, benim dedemin bile doğum günü net bilinmiyor, 2000 (bak 2000 diyorum, yanılma payımı düşün artık) yıl önce doğmuş bir kardeşimizin doğum tarihini mi net olarak bileceğiz, hadi diyorum haftasını bildik, gününü nerden bilicez. hadi diyelim gününü bildik, saniyesini nerden bilicez. hadi diyeceksin ki "saniyesiyle bakmıyoruz zaten hacı, doğduğu günün ilk saniyesinde giriyoruz yeni yıla", hmm haklısın, hmm, peki o zaman herkesin saati aynı mı zaten lan, hangisinin en doğru saat olduğunu hesapla bakayım, yanılma payın 5 saniyeden fazla mı oluyor az mı, hıh! kısaca kimse gelip bana 5 saniyenin hesabını yapamaz, ben herkesten 5 saniye önce girmiş olmamın karıyla yaşarım o yılı, ertesi yıl çok içmezsem herkesten 5 saniye fazla yaşayacağım lan o yılı, bu zamanda kim kime 5 saniye verir bedavaya.

kısaca, bir sayıdır, 4 basamaklı bir sayıdır, hatta asal sayıdır. aynı zamanda her sayı gibi bir yılı temsil eder, daha da spesifik konuşmak gerekirse önümüzdeki yıldır.
juggler juggler
yalnız girmek ve yalnız geçirmek istiyorum seni 2011 hoşgeldin umarım mutluluk getirirsin bana ve benim gibi olan 2010 yılından tat alamamış kötü geçirmiş olan herkese.
1 /