21 mayıs 2022 instela istanbul zirvesi

nils holgersson nils holgersson
bu tip zirveler elbette sosyalleşmek adına hevesli ve rahat insanlar adına güzel imkanlar sunsa da benim gibi ciddi seçici ve içe dönük karakterler adına içinde bulunması genellikle meşakkatli ve sıkıntı verici oluyor. ayrıca tanımak istemeyeceğim insanlara maruz kalmak benim açımdan görüşmeyi isteyebileceğim bir kişi içlerinde olsa bile engelleyici olur ve bu nedenle tercih etmiyorum. bilginize sunar, iyi çalışmalar dilerim.

kind regards,
nils holgersson
15
polia polia
aaa nilscim sensiz olur mu ama?
kambersiz düğün olmaz ama :p
nils holgersson nils holgersson
bunu samimi olarak düşünen sen de dahil bir allahın kulu olduğunu sanmıyorum. benden de kamber olmaz ayrıca o role sen yakışırsın.
polia polia
hahaha eyvallah yaa lakin benim öyle bi arzum edelim olmadı hiç. bana saçma geliyor öyle şeyler.
senin de dediğin gibi sosyalleşmek için zirvelere gidip hiç tanımadığım kişilerle sosyalleşeceğime hiç sosyalleşmem daha iyi be!
nils holgersson nils holgersson
evet. öyle bir uygun yapım olsacbeşiktaş şampiyon kokorecin oradaki otobüs durağında akşam otobüs beklerken de sosyalleşebilirim. oradaki insan profili de random sonuçta.
polia polia
hahahaha deme öyle oranın kokoreçini çok severim özledim.
i̇nsan isterse her yerde sosyalleşme yapabilir di ama eskiden şimdi herkes internette olduğu için zor bee. bi bara gitsen orda bile sanki daha zor
nils holgersson nils holgersson
bu havalarda evde oturacağına git ye. her yere de ulaşımı kolay.
polia polia
orada buluşup kokoreç yemeek bile daha güzel bi zirve olurmuş bak
nils holgersson nils holgersson
hatırladığım kadarıyla orası fazlasıyla dar bir mekan olduğu için o kadar kişiyi alır mı alsa da ne kadar rahat edilebilir şüphelerim var. yapan yapar tabii ona bir şey demiyorum.
polia polia
en son büyütülmüştü sanki. ya zaten şimdilerde nerde o eski 50 kişilik zirveler en fazla 10 kişi çıkar ite kaka
nils holgersson nils holgersson
doğrudur. hayatımda hiç içinde bulunduğum sözlük oluşumunun üyelerince tertiplenmiş buluşmalara gitmedim. eğer oldu da katılma imkanı olsaydı herhalde instela en sonlarda olurdu.
polia polia
ben de öyle
`27 şubat 2016 instela i̇stanbul zirvesi' başlığını görmüştüm ordan biliyom.
nils holgersson nils holgersson
bir de yeni insanlar tanımak için pek bir heyecan duymuyorum açıkçası. belki 10 sene önce bu konuyu konuşsaydık cevabım olabilirdi.
bu başlıktaki 16 giriyi daha gör