22 eylül 2013 beşiktaş galatasaray maçı

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
5
solerksans
takımların ligde geçen 3 haftalık performanslarına bakarsak bir galatasaray'lı olarak beşiktaş kazanır dediğim maç..

beşiktaş'lı arkadaşlar tamam takımınız iyi oynuyor ama bu kadar erkenden havaya girmeyin. böyle fransız falan. takımınızı destekleyin. o zaman daha akıllıca bir iş yapmış olursunuz. bizden söylemesi..
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
ali babanın yirminci haramisi
bir beşiktaşlı olarak "sikicez, sokucaz" demediğim maç.

derbi'nin sonucunu asla tahmin edemezsiniz. geçen seneki ilk derbiyi düşünün. çoğu kişi "galatasaray rahat alır" derken galatasaray sahtekar futbolcusu sayesinde 1 puanı zor kapmıştı. ilk 3 haftalık performanslara bakarsak beşiktaş daha sağlam bir oyun oynuyor ama dediğim gibi derbi bu. şampiyonluk şarkıları söylensin ama şimdiden şampiyonluk havalarına girilmesin. daha oynanacak 31 hafta var.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
presidente
galatasaray'a "fransız takımı hede hödö" diye sallayan orospu çocuklarına inat, cimbom'un kara kargalara fark atmasını beklediğim maç. böylece götleri biraz inmiş olur tosuncukların. "büyük lokma ye büyük konuşma." sözünü tinercilere öğretemedik bir türlü. ama drogba öğretir bir şekilde, o yüzden rahat olun şeref edebiyatı yapan şerefsizler. maçta küsküyü yeyince burayı ağlama duvarı yaparsınız artık, şimdiden benden size birer paket selpak...

"galatasaray fransız takımı yeaa." diye öten kanatlı sürüsü, bir zahmet galatasaray lisesi'ne gitsin ve lisenin 1915 yılnda neden mezun vermediğini kendi gözleriyle görsün. sonra da siktir olup gitsin o güzelim yerden, ciğerlerinden çıkan pis havayla daha fazla zehirlemesin ortamı. 500 küsür yıllık gururlu tarihiyle galatasaray kim, sen kimsin amk evladı...git bi elini yüzünü yıka önce, olmayan beynine oksijen gitsin biraz.

sezon sonunda görüşmek üzere; artık 10 puan mı fark atarız, yoksa 15 puan mı? kestirmek güç, hayırlısı be gülüm.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
pesimist melankolik
beşiktaşımızın milli takım sonrası ve bursaspor maçı sonrası sakatlık durumuna göre şekillenecek maçtır. biz alır ya da biz veririz, gerisi tırıvırı. bu maçın hiçbir şekilde favorisi olmaz. derbi nihayetinde, sakin oynayan kazanacaktır. sakin olmak, basit oynamak şart.

tek istediğim gerçekten adaletli bir hakemin şu maçı yönetmesi artık. kartsa kart, faulse faul. zira kafa kafaya geçecek ve kolay kopmayacak bir maç.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
5

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın