8 mart 2012 atletico madrid beşiktaş maçı

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
giden
carlos carvalhal'in daha başlamadan bizi kanser edeceği, sonucunda da bu sefer malesef göt olmayacağım maç. evet fark yeriz diyorum, bu sefer kesin. bu zibidi başımızda oldukça valencia gibi, atletico gibi, psv gibi, manchester city gibi takımlara kafa tutmamız imkansız. herif sağ olsun inönü'yü beşiktaş'ımıza deplasman eyledi. gidinin şerefsizi...
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1903myth3
turu alacağımız yada eleneceğimiz maç.yani tur ispanyada biter aga.burada bu ibneler yine bizi kanser eder.eğer berabere kalır turu istanbula taşırlarsa anla ki yine elendik.buradan sizin aracılığınızla carvalhale tekrar seslenmek istiyorum forvetsiz bir oyun anlayışı ile çık yine tamam mı carvalhal tamam mı çocuğum heh.senin ben neyse tamam.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
pesimist melankolik
falcao detayı dışında beni korkutmayan bir madrid deplasmanıdır. beşiktaş buralarda daha rahat top oynar. fakat pozisyon verirsen ilk seferde cezayı keserler, orası da biline!

maça konsantrasyonu yüksek olan bir beşiktaş her takımın canını sıkabilecek sertliktedir. ben burada da iyi bir sonuç bekliyorum, tek sıkıntı maç yorgunluğumuz. bi ton ciddi maç yapacağız! işimiz zor!
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
master of puppets solosu
bugünkü braga maçından da anladığımız üzere ilk maçın deplasmanda olması avantajı bize yaramıyor. hem de deplasmandaki maçı 2-0 almamıza rağmen.

bu sefer gerçekten çok ciddi bir rakip var. beşiktaşımızın gerçek gücünü test edebileceği, tam kulvarına yakışan, dişine göre bir rakip.

inşallah güzel bir oyunla, güzel bir skor alırız. ama bu maçın rövanşının olduğu da unutulmamalı, tıpkı bu akşam izlediğimiz gibi.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın