acarabi

1 /
labirend labirend
yaşa ve tecrübeye eskisi kadar hürmet etmeyen yeni nesil gençliğe rağmen, cesurca ve tevazu ile bu mecrada yazan abimiz. iyi ki gelmiş, sözlüğe kalite ve neşe getirmiş. ben yeni keşfettim üstadı, nasıl da kaçırmışım bugüne kadar. üstelik izmirli! eksik olmasın, hep yazsın. saygılarımı sunarım.
zincirlemegunahtamlaması zincirlemegunahtamlaması
normalde kimsenin nick altına gidip ters laf etmem ama beyler bence fake bu yazar size diyeyim. yani umarım fake biridir. eğer gerçekten bu yaşta böyle takılıyorsa durum vahim.
cümle sonlarına altı nokta koymalar, ergen geyikler, oldum ben tiripleri falan filan. lütfen bizi yaşını başını almış adam imajı yaparak yediğini söyle, lütfen.
ayrıca......
07 meme ucu olan var mı 07 meme ucu olan var mı
yapmış olduğumuz zirvede bitmek tükenmek bilmeyen enerjisiyle gençlere taş çıkartmıştır. iyi ki gelmiştir. yaşının getirdiği yaşanmışlıklar ve tecrübelerden dolayı kendisinden dinleyebileceğimiz pek çok şey olduğunu gördük. bu arada yapmış olduğu jest karşısında buradan bir kere daha kendisine teşekkür ediyorum.

saygılar.
cazurbey cazurbey
artık işbu kelimesindeki "iş" ve "bu"nun bitişik yazıldığının farkına varması gereken yazar.

yoksa yazdığı girilerin %90'ı cebren ve hile ile zapt edilmiş olabilir.
çiftkakadir çiftkakadir
haberi yokken sözlükte ne karaladıysa artısını da eksisini de fazlasıyla verdiğim yazar.aynı zamanda güzel yazıların altında imzasını gördüğümüz olgun bi abimiz.saygılar abi...
marseille marseille
yaklaşık 1 ay boyunca sürecek atıp tutmalara, tartışmalara en temiz nokta atışını yapmış abimizdir.
ne diyordu demet akalın?
"burada tecrübe konuşuyor."

#15813114

uktedir: abi saygılarımla......
hatta.................
seni anmak öyle kolay değildir seni anmak öyle kolay değildir
soru işareti kullanmayış sebebinin kişisel olup olmadığı merak edilen yazar:

"ne yapacaklardı. seni her gördüğünde üzerine mi atlayacaklardı. doğanın naturası gereği genellikle erkek ilerleme yapar, dişiyse ya beklemede kalır ya da fazla nazlı ise kaçar gibi yapar."


doğanın naturası?
hogwartstan kaçan kız hogwartstan kaçan kız
sözlükteki en yaşlı yazar ya da en yaşlılardan biri. kendisinden yaşça aşırı küçük olmamdan mütevellit saygıda kusur etmek istemem bu girimle ancak bazı konularda çeşitli gözlemlerde bulundum ve bunu paylaşma gereği hissettim.

herkesin her konuda fikri olabilir elbette ama bazı şeyler vardır, özgür düşünce ortamı olan sözlükte bile yazılması hoş değildir. "şu ufacık halinle koskocaman adama mı laf ediyorsun" diyecek olanlar vardır ama ben burada eğer hepimiz yazarsak birisini övebilme hakkına sahip olduğum gibi eleştirebileceğim hakkına da sahip olduğumu düşünüyorum, tabi saygı çerçevesinde. örneğin cinsiyet konulu girilerde kimi zaman kullandığı üslup, kimi zamansa söylediği şeyler kadınları aşağılayıcı. genel olarak "kadın" ifadesini kullanacağım zira "erkek" kelimesinin karşılığı bu kelimedir. kız-kadın muhabbetini bekarete göre niteleyen insanlarla hemfikir olmadığımdan - çünkü her fırsatta her başlıkta bu iki sözcük vasıtasıyla ayrım yapılıyor - acarabi'yle de hemfikir değilim. girilerine denk geldikçe bulduğu her fırsatta cinsiyetçi söylemlerde bulunduğunu, insanları haklı veya haksız farketmeksizin aşağılarmış gibi ifadelerde bulunabildiğini gördüm. her girisi böyle değil elbette. kaldı ki hayat tecrübesi hepimizden fazla eminim. ama bu demek değildir ki her söylediği ve yaptığı doğrudur, kendisine saygısızlık yapanlara aynı düşünce tarzı veya üslupla cevap vermek pek de kabul edilebilir bir şey değil, hele ki o yaşta olduğu için herkesten saygı bekleyen bir insan olduğu izlenimini veren biri için. ağız dalaşına girmesi bile bu sebeple garip geliyor bana.

dediğim gibi, saygısızlık yapmak istemedim bu girimle ama kimi çıkışları ve girileri hakaretvari ve cinsiyetçi ögeler içermekte. kendisinin ilk fırsatta büyüğümüz olarak - bunu önplana çıkardığı için söyleyeceğim sözlerimi - bu konuda daha hassas ve dikkatli davranması, ortamı kızıştırmak yerine bizleri sakinleştirebilecek erdemi göstermeye başlaması temennilerimle.
1 /