al götüne sok

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
skuba
geçici olarak ödünç alınan bir nesneyi şiddetle isteyen mal sahibine verilen teşekkür beyanatı...
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
floydzede
-al bak bunu sadece bebeklikle ilgili bişi deil bu,biraz geniş bak olaya
+ama ben büyüdüm
-al ama nazlanma ben hala kullanıyorum,ağrın sızın kalmıyo
+ama
-al şu fitili lütfen
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
juda
nesne ödünç alınmadan öne nazlanan malike dil dökülür. nesne ile iş bittikten sonra ulan iki saat dil döktürüyo şerefsiz gibisinden bir hırsla bu cümle sarf edilir.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
skuba
final öncesi notlarını vermemekte direnen bünyelere söylenmesinde bir sakınca görülmeyen söylemdir
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
busburak
misal elinde bir şey var, kardeşin senden istiyor, vermiyorsun. siktirediyorsun yanından. bu köpek daha sonra gidip babana baskı yapıyor, baban da "ver ulan şunu koskocaman adamsın ayıp be" diyor. işte o istemeyerek vermek zorunda kaldığın anda bu cümle kurulur.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
keklerinaq
-sevgiliiim,ben x işe başvurcam.
-başvuramazsın kusura bakma,ben başvurcam,önce ben düşündüm.
-iyi,al götüne sok..
bu örnekteki gibi bir öküze verilecek en iyi cevaptır.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı?