alışveriş sitelerindeki kullanıcı yorumları

bob kelso bob kelso
online alışveriş sırasında sanırım en sinirimi bozan şeylerden biri, gereksiz kullanıcı yorumları oluyor.

ürün hakkında bilgi sahibi değilsin veya kafana özellikle takılan bir şey acaba bahsedilmiş midir diye yorumlara giriyorsun, yorumların yarısı şöyle.

"kargo çok hızlı geldi, paketleme iyiydi. satıcıya teşekkürler."

"ürünü ilk kez aldım, henüz denemedim ama bakalım göreceğiz nasıl olduğunu."

"denemedim ama harika duruyor, eminim çok güzeldir, kargo çorum'a 2 günde geldi, hepsiburada'ya teşekkürler."

"bu ürünü almayı düşünüyorum ama güvenemiyorum, nasıldır acaba?" (satın almadığı ürüne 3 yıldız vermiş bir de)

"ürünü mavi istemiştim, kırmızı rengi geldi. kimseye tavsiye etmiyorum"

olum biriniz de ürün hakkında yorum yapın. allahtan bazen sonunda bir cengaver çıkıp uzun uzun artısı eksisi olan bir yorum yapıyor da biraz olsun bilgi sahibi olabiliyoruz.

adam telefon alıyor, teknoloji-elektronik ürünü alıyor, kahve makinesi alıyor, kargoyu övüyor ya, vizyonuna sıçam.
4
asimagii asimagii
yukarıdaki yazarlar yazmış zaten, ellerine sağlık ama ben de dayanamayıp söveceğim.
ürün ile ilgili yorum yazacağına, yok hızlı kargo, yok iyi paketleme, teşekkürler bilmemne.com nedir yahu. bu kadar mı basit düşünebiliyorsunuz.
kahve ve rengi kahve ve rengi
ciddi ciddi işime yarar yorum bulmak için zaman harcıyorum kendilerine. ama onlar inatla yukarıda da çokça bahsedilen kapsam geçerliliği olmayan ıvır zıvırdan bahsediyorlar.
he bir de eser de bi kıyafet beğenip alayım dersem kendi boy kilomda olup beden adı verenleri özellikle seçiyorum. yoksa bana ne üzerine tam olup olmamasından. boy kilo ver bana ben bi düşüneyim. tüm bunlara rağmen yorum yapan herkesin 34 beden olması gittikçe daha sinirimi bozar oldu. 34 ne ya? kotlarda 25 falan duyuyorum. aman yarabbi.
en sevdiğim yorum tipi ise üşenmeyip fotoğrafını çekip yorumlayanlar. asıl hizmet asıl amme hizmeti budur işte. fotodaki gibi mi değil mi belli oluyo çünkü. canımslar. en sevdiklerim.
acarabi acarabi
kullanıcı değil satın alıcı yorumlardır çünkü, büyük çoğunluğu kullandıktan sonra satın aldıkları materyal ile ilgili düşüncelerini yazacak kadar üşengeçtirler.
veya, kullanıcı yorumunun ne menem bir şey olduğundan habersizdirler.
at sepete...
müthiş sol ayak müthiş sol ayak
en az yarısı bot'tur.
eticaret sitesinin yönetimi, yazılım ekibine bot yorum yaptırabilir ve yorum giriş tarihini geçmiş tarihli olarak düzenletebilir.
ürün yorumlarına bu kadar inanıldığını hatta güvenildiğini bilen yöneticilere engel olabilecek, ürün yorumlarına dair bir mevzuat var mıdır? bilen beri gelsin.
site yönetiminin etik-ahlak sınırları dahilinde bir mesele bu. o yüzden, güvendiğiniz yerden alışveriş yapmaya özen gösterin derim.