araba kullanmaya yeni başlayanlar için tavsiyeler

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
5
asfalttaki su birikintisi
araba kullanmaya yeni başlayan gençler babanızın dırdırını çok fazla önemsemeyin. söyledikleri doğru olabiliyor ama kafa şişirip konsantrasyon dağıtmaya bire bir. ha arabada son ses on the floor dinlemişin ha yan koltukta baban oturuyor. yeminle aynı şey yahu
krizantem
3-4 hafta sorunsuz ve düzgün kullandım diye gereksiz cesaretler sergilemeyin.
göt kadar yerden gemi gibi arabayla dönerim sanmayın*.
sağa dönerken dar, sola dönerken geniş alın dönüşü.

gibi tavsiyelerdir, dikkate alınırsa iyi olur.
lynch
ehliyeti kapar kapmaz hemen soluğu otobanda alın ve yaklaşık 200, 400 km civarı yol yapın. alışma sürecinde en iyi yöntemlerden.
luthien tinuviel
hızlı karar verin.
atik olun kararlı gidin kararsızlık sizi de karsı tarafı da hata yapmaya iter.
hız yapılacak yerde hız yapmaktan çekinmeyin.
boş yolda ve sol şeritte gidiyorsanız lütfen 60'la gitmeyin çok pis soverim.
hatalı sollama yapmayın hatasız sollamayı becerene kadar hiç sollama yapmayın.
ambulans sesi duyduğunuzda saga yanasirken aynı zamanda solunuzdakilerin de saga yanasmasi için onlara fırsat verin.
arabanın hata yapma veya hatayı düzeltme yeteneği yoktur, onu yönlendirecek olan sadece sizsiniz. park sorunu olabilecek yerlere aracinizla gitmeyin (eminönü, bakırköy, beşiktaş, gibi...).
çantanızı yan koltuğa koymayın.
kocanız yaninizdayken araba kullanmayın.
eritroblastosisfetalis
-hız yapmak istiyorsanız basın. unutmayın, hızı herkes yapar. gaza basınca araba hızlanıyor. mühim olan durmayı bilmek, frene basınca araba duracak diye bir kaide yok, uçabilir, takla atabilir, böyle otantik bi alettir araba.
-hız yapınca değil durmayı bilince cool olursunuz. hız yapıp takla atınca herkes vay salak der.
-otobana çıkmamaya çalışın. çıktıysanız da bari telefonda mesaj yazıcam diye kaza yapmayın.
-topuklu ayakkabı giymeyin. sonra buluşma yerine geldiğinizde en az 45dk sizin ayakkabınızı ve ayaklarınızı dinlemek biz erkeklere göre değil, gözünüzü seveyim düz ayakkabıyla sürün inerken giyin şu topuklularınızı. araba kullanıyorsunuz lan, ayağınızı zaten debriyaj görüyor, bırakın yolda süslü olmayın rahat olun!
-acemi olduğumu belli etmicem diye bi tarafınızı yırtmayın, belli oluyor.
elektrik prizine civi cakan cocuk
-geri geri giderken muhakkak aynaları ve arkanızı kontrol edin. strese girip acele iş yapmayın.
-bi de duran arabaya bari çarpmayın gözünüzü seveyim. bizim arabaya birisi çarptı tamir, sigorta filan bi sürü uğraştık sonra...

-son olarak da şunu söyleyeyim e-5e ilk çıktığınızda veya teme, dizleriniz titremeye başlayacak. kaçarı yok, böyle olur. o titreme ne zaman ki geçer, şoför oldunuz demektir. heyrini görün.
lepetitprince
usta şoför yoktur. hiç bir zaman ben oldum demeli. trafik değişken bir akıştadır o yüzden şartlar hep değişir. bu durumda dikkatli şoför değerlidir.
5
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın