ayı bal yapay

1 /
kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan
hoş gelmiş bir 6. nesil yazardır. (oleyyyyy ilk, 1. karşılama yazımı yazdım) aslında bu nick ile kendisinin anlatmak istediği arı bal yapar cümlesinin çocuk dilinde ya da r'leri söyleyemeyen insan modundaki halidir. biraz saçmaladım ama hemen karşılama yazımı toparlıyorum. o birrr kültür patlaması, o bir anarşist *, o bir kötü gün dostu, o bir psikologumsu insan, o bir editör, o bir maço *, o bir bağrı yanık anadolu genci, o bir terazi burcu, o bir alkoliktir ayrıca o bir "o hikayedeki insan" dır. anladı o onu...

itü sözlük karşılama komitesi sunar...
kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan
adriana lima'yı beğenmeyen, kaale almayan, bu hususta beni bile gıcık edip; "böyle kadınlar bana gerçekçi gelmiyor" diyen homo sapiens kişisidir...

erkek olan benim de haberim mi yok acaba ya... bu işte bi terslik var ama du bakalım.

cool takılıyor şu anda kendisi,
o bir romantik şarkıların prensi
müzmin bekar olacağım diye
adriana'yı bile beğenmez gözleri

not: şiir hakkında yorum yapmanıza gerek yok. biliyorum ki mükemmeldi...
kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan
taktım kafayı! evlensin bu adam artık... an itibariyle kampanya başlatma tehditleri savurdum kendisine. çokta pis organizatörümdür. ilk adımı atıyorum;

ahanda aynen aşağıdaki gibidir


ludmilla:
evlen "ayı" artık ya

ludmilla:
sözlükte kampanya başlatırım yoksa

ayı bal yapay:
hiç tınlamam

ludmilla:
o kampanyayı annenle birlikte yürütürsem

ludmilla:
boku yersin

ayı bal yapay:
ananı da al "gel"

ludmilla:
seninkini alcam canım

ayı bal yapay :
al canım

ludmilla:
püüüüüüüüü rezil utanmaz yaa

ludmilla:
iice edepsiz kaşar oldun başımıza



böyle dediğine bakmayın ıssız adam triplerinde değil. bildiğin duygusal, kız gibi bi şey aslında... şeker bir kişilik. tüm türk kızlarına tavsiye ediorum.
kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan kimulanbendenönceludmilladiyekayıtolan
şimdiiiiii bu r özürlü "yavatığın" gerçekten ciddi bir egosu var. öyle böyle değil yani. ben de sürekli nick altına yazarak daha da şımartıyorum ama neyse ki eskiye dayanan bir dostluğumuz, kopmuşta olsa akrabalık bağlarımız falan varda götü mötü kalksa da bi şekilde karşılıklı katlanıyoruz birbirimize. *

gün geçmiyor ki bu insan bir sorunuyla daha zihnimi meşgul etmesin. son sorunumuz ise burcunu bilmiyor olması. ben aslan olduğunu düşündüm en son ve dedim ki bunu anlamanın bi yolu var;

lud:
ya sana terazi falan diodum ya ben
lud:
sen kesin aslan olmalısın, evet
lud:
bu kadar egoist birisi ancak aslan olabilir
ayı bal yapay:
sen bana başak demedin mi
lud:
yok terazi diodum
lud:
ama işte aslana uymayan çok yönün var aslnda
lud:
sadece sana egoistsin die laf sokayıjm die
lud:
uydurdum aslan olduunu
ayı bal yapay:
ben aslanım bence de
lud:
bunu anlamanın bi yolu var
lud:
aslan burcu erkeğini yakalayıp tutmak , dugunum.com,net,org dugun,davet,yasgunu,toplantı organizasyon ları-fotograf ,dvd vıdeo cekımlerı,dıscjokey,canlı muzık,havaı fısek,dekorasyon,cıcek suslemelerı smokın ... dugunum
lud:
şurayı okuyacaksın
lud:
ve sana uyup uymadığını söyliyceksin
ayı bal yapay:
hayatta okuyamam tatlım o yazıyı
lud:
ya okusan ne çıkar
lud:
ölür müsün ya
ayı bal yapay:
her adam bu tarife bir boyutuyla uyar. burçlara inanmaıyorum malum
lud:
tamam da
lud:
sadece bi oku ya
ayı bal yapay:
okuyorum allahın cezası okuyorum
ayı bal yapay:
başımın belası

2 dk. sonra

ayı bal yapay: uymuyorum!
lud: al başak'ı oku o zaman
ayı bal yapay: hayatta olmaz
lud:
tamam bak! burç meselesinden paçayı yırtmış oalbiirsn şmdlk ama evlenecksin
lud:
bundan yırtamazsın

kendisi için yayınına başladığım ludmilla ile desteyi papaz kaçtı izdivacı programı devam etmektedir. kendisine helal süt emmiş kız arıyorum bir kere daha duyurayım bari. bir şey değil kötü örnek teşkil ediyor topluma. *
eni eni
öyle bir yazar. saçları var.
adımın, adına böylesine ilişmesi..
adının, adıma böyle mühürlenmesi..
bazı şeyler istemeden de gelişebiliyor.
böyle kasmadan, zorlamadan. hani tripsiz ve sorgusuz.

benzer bir şeyler bulabilmek adına hayata tutunuşlar aslında. egoya yenilmezse insan hep bir ortak pay yakalama adına bütün o kramplar, mide bulantıları. ruh eşi, ten uyumu kavramları hep bunun yüzünden. çıkış noktaları hep bu işte..

mükemmellikten geçmeyen her ne varsa onları tatmak adına bu kutsallık. haksızlıklara karşı durmak adına bu kavga.
güzel kokular duymak belki de tüm dert, parfümsüzlükten uzak. bir melemen belki de sadece.

bir şeye yakışıp yakışmamak derdi değil bu özlem, salt onunla yaşayabilmek olanağı aslında.
bir 'merhaba'ya, bir nefese, bir çok soluklanmaya, ama hiç durmamaya, koşmadan durmamaya, yürümeden durmamaya, sırf zıplayarak, çabuk olmaktan değil, o hiç kaybolmamış çocuğa, öyle bakan gözlere, sana, senden, bana, benden, güçlü olmak değil, gövde gösterisi değil, kanıtlamak çabası değil ve belki sırf bir hayat gailesindendir bu sarılmalar, bakmalar, bu yudumlamalar.

vakit ne de yaz,
vakit ne de sıcak,
vakit ne de biz.
şimdi vakit;

güneşin deniz i öpme vakti.
elpinoras elpinoras
bir yerlere kaybolmaması gereken yazar. biliyoruz elbet, onun elinde değil ama..... zaten okunurken tüyleri dik dik edenler yavaş yavaş uzaklaştırılırken; bir de kendisinden olmayalım.
kaltwinter kaltwinter
çaylak olduğunu henüz fark ettiğimdir. dokuzuncu köyden onuncu köye seyredendir.

yine sesini yükseltti, yine "makul" ve "makbul" olmayı reddetti.

geri dönecek, yolculuğuna kaldığı yerden devam edecek.
çingene kanunları çingene kanunları
doğumgününü sözlüğün dışında kutlayacak olan yazardır. çocuklara seslenen anaç nicki belli bir süredir sahipsiz. bakalım dönüşü nasıl olacak...

nice mutlu yıllara. kaç yaşına girdi acaba. sayamam 30 dan daha. nice nice mutlu yıllara.
eni eni
doğum günü olmadığını bildiğim çaylak yazar. -değildi lan-.
bugün tavlada dersini çalışıp gelmiş, gözlerimi yaşartmıştır.
elpinoras elpinoras
80 gündür çaylak olan yazar. bu nasıl iştir la.

edit: kimsenin kutsal inancına, kendisine, şuna buna hiçbir şekilde küfür etmemiş yazardır. yani kimsenin tavuğuna kışt demişliği yoktur. ilginç.
stabiliz stabiliz
yaklaşık bir yıl önce uçurulmuş olan yazar. kendisi aynı zamanda çok cömerttir. insanlara para yerine kitap armağan eder. biraz da özlenmiştir.
1 /