benicio del toro

1 /
idioteque idioteque
1967 porto rico doğumlu ispanyol aktör.. traffic deki rolüyle en iyi yardımcı erkek oyuncu oscarını almış aşmış herif.. usual suspects, snatch, fear and loathing in las vegas gibi süper filmlerde oynamış ve bana ulan bu herif şimdiye kadar nerdeydi dedirtmiş adam.. bi de brad pitt e benzemektedir..
şimdi ben ne desem şimdi ben ne desem
porto rico'nun zengin ailelerinden birinin oğludur. annesi,babası,büyükannesi,dedesi,danası vs. hepsi avukattır. 9 yaşında annesini kaybetmiş ve yatılı okula gönderilmiştir. kendisi de hukuk fakültesine gönderilmiş fakat yarım bırakmıştır. "ben oyuncu olacağım" dediğinde ise babası "yani sen hayatın boyunca işsiz mi olmak istiyorsun" demiştir. babası maddi yönden yardımı kesince garsonluk yapmıştır. bir ara benzin istasyonunda da çalışmış.
bir abisi vardır. abd'de uzman doktordur.
traffic'de inanılmaz karizmasıyla dikkati çekmiştir ve o yıl da en iyi yardımcı erkek oyuncu oscarını almıştır.
trafficte giydiği kırmızı ve siyah gömlekler kendisine inanılmaz yakışmışır. hatta filmi benim gibi defalarca izlerken "kırmızı gömlek bir adama bu kadar mı yakışır?başkası giyse bakmam" diyebilirsiniz.*
bir yunan asıllı bayanla nişanlılık dönemi geçirmiştir ama ayrılmıştır. zaten önemsiz biri olduğu için adını hatırlamaya bile gerek yok şimdi burda. neyse...
bekardır.*
bir kere hayranı olunursa çok koyu olur o da. mesela ben ortaokul yıllarımda hayrandım inanılmaz derecede. hayatımın 2 yılını kaplamıştı ve başka kimseye hayran olmamıştım bu zaman zarfında. güya aldatmıyordum.* çocukluk be!
gıyabında gıyabında
asıl adı benicio monserrate rafael del toro sánchez olan aktördür. 19 şubat 1967 doğumlu kova burcudur.
1.88 cm boyu vardır.
söyleyebileceğim tek şey,
ve tanrı erkeği yarattı.
plastikdünyanınnaylondelikanlılarınaselamederiz plastikdünyanınnaylondelikanlılarınaselamederiz
che filmi için senelerini veren,saç sakal birbirine karışmış halde dolaşan yakışıklı oyuncu..son zamanlarda birkaç tane yeni film çalışması vardır..bunlardan biri,"the three stooges" filmine jim carey ve sean penn ile komedi filmi,muhtemelen 2010 da vizyonda..diğeri 2009 yılı sonu vizyona girecek olan,anthony hopkins ile birlikte oynadığı "wolf man"..sonuncusu da 2010da vizyona girecek "silence"..
1 /