beyaz tenli kadınlar

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
zehirli mantar
yaşamayan bilmez,güneş kremi bir parçanız ,çiller,güneş lekeleri,güneş yanığı kabusunuz olur.güneşten kaçış inattan değil,korkudandır.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
caydanlik
saçları kızıl gözleri de tercihen yeşil olursa ağzın suyu akarak bakmadan olmaz.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
ıgetbored
şanslı kadınlardır.çünkü her renk saç,her renk giysi yakışır bu kadınlara.bi bakıma şanssızlardır çünkü lekeydi,çildi bi ömür boyu uğraşmak zorundadırlar.hele güneş sonrası eziyeti çok acı vericidir.ama ne olursa olsun beyaz ten çok güzel bi şeydir böle pamuk gibi.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
tebetha
ten+göz ömürbillah güneşe çıkmamalıdır lakin çok fazla defoya sebebiyet verebilir.ayrıyeten ben problemi vardır ki beyaz tenli kadınlarda çil ya da belli belirsiz benler her noktada bulunabilip,fazla güneş görmeleri kansere dönebilen bazı oluşumlara mahal vermektedir.

gözlerde ışığa aşırı hassasiyet gelişmiş olma ihtimali de kuvvetle muhtemeldir;bu insanı vampir gözlü olmaya kadar götürebilir;göz ışığa dayanamaz.gözü çok hassas olanlarda makula dejenerasyonu denen saçma sapan bir göz hastalığı bile çıkabilir.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
katinanınelindemakası
kremsiz bir tek gün güneşlendiklerinde bile hele ki o yaz ilk güneşe çıkmalarıysa tüm vücutları 2. derece yanık olabilen kadınlardır. bunlar 50 koruma faktörlü çocuklar için üretilmiş güneş kremleri kullanırlar. arkadaşları onlarla dalga geçip güneşlenirken, onlar güneş şemsiyesinin gölgesine sığınmış ha bire krem sürüp krem gelmeyen yerlerini el yordamıyla bulmaya çalışırlar. velhasıl denize gitmek işkencedir onlar için.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
ccuk
ay'ın bir parçası,sabah renginin ta kendisidir. savunmasız ve masum bir çıplaklığı vardır.güzel kokarlar ve yumuşaktırlar.tenleri pürüssüz ve kaygandır.buna nazaran temizliğin de simgesidirler.güneş yerine ay ışığında güneşlenmiş gibidirler.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
venom
ten rengi hasta gibi soluk duran kadınlardır.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
lefteyenine
kesinlikle en cezbedici ten rengine sahip kadınlardır. "ouuuu bakır gibin bakır!" dendiğini hiç duymadım ama "ouuu süt gibi süt" ifadesine çok rastladım...

(evet hayvansal bi örnek oldu ama bişiler kanıtlıyo sonuçta ehm..)

p.s. kara kaşlı ve de kara gözlü olursa kafayı yemek vaciptir. (bkz: çerkes)
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
olmazsa olmazlardan
genelde fransız kadınlarında görülen bu ten rengi, ipeksi bir o kadarda kıllı fransız kadınlarında da görüldüğü görülmüştür.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın