bilmukabele

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
tostoparlak
sıkıntı yaratan resmi ortamlarda statü kazanmak maksadıyla kullanılabilen bir sözcüktür, lakin dil pek alışık olmadığından insanı tuhaf durumlara sokabilir.

x: efendim, mevlüt kandiliniz mübarek olsun
y: bilahare efendim.
x: ?!
y: bilmü.. bilmut... bit..
x: ...
y: bismillahirrahmanirrahim.
x: !?!?

(bkz: bir arkadaşım)
kane
çocukken aslını hep "bir mukabele" sandığım kelime.

+sesin süpermiş, helal olsun.
-bir mukabele.
+ne? cidden tınısı bi ayrı böyle.
-bir mukabele efendim.
+sesin diyorum olm, yedi oktav vardır?
-ne demek efendim, bir mukabele.
+siktir git.
-bir mukabele canım.
gildareon
eskiden yazılmış aşk romanlarında * * rastlanıldığında, hele ki tatildeyken denk geldiğinizde, bilahare ve zira sözcükleriyle beraber size tatili zehir eden sözcüklerdendir. işiniz yoksa, (ki aslında yok, tatildesiniz) anlamını bulmak için çırpının durun.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın