bir kahve içmeye dünyanın anlamını yüklemek

leandros leandros
genellikle kızlarda görülen bir vakadır.

samimi bir konuşma sonrası haliyle kiminle konuştuğunu görmek için nezaketen bir kahve teklif edersin karşındaki insana.. lâkin sanki o samimi bir şekilde konuştuğun insan gitmiş seni potansiyel bir abazan olarak gören insan gelmiştir.

yok her yazıştığın insanla kahve mi içiyorsun, yok her konuştuğun insanı bir yere mi davet ediyorsun yok... yok...

yahu sizi kahve içmeye davet eden her erkeğe beni götürecek, kahve sonrası sevişeceğiz, sevgili olacağız gözüyle bakmaktan vazgeçin!

tamam, kızın nefes almasından bile tahrik olan embesil sürüleri var. ön yargılarında çok haklısın ama her insanı aynı kefeye koymak ne kadar doğru?

basit bir kahve içmeye bu kadar anlamlar yüklemeyin lütfen!

iki medeni insan gibi birer kahve içilecek bir iki lafın beli kırılacak o kadar!

sonra türk erkekleri gitsin italyan erkekleri gelsin!

sen daha bir kahve içmeye dünyanın anlamlarını yüklüyorsun. italyan erkekleri ilk buluşmada yatağa atıyor kendine dikkat et tatlım..
gamsizhasan gamsizhasan
kitap, kahve ve müzik üçlemesinden dünyanın anlamını en çok hak etmeyen unsur.
olum noluyo lan bu üçünü beraber yapınca nasıl bir manyaklık bu? hadi yaptın niçin sosyal medyada anons geçiyorsun? kitabını oku feyzini al kişisel gelişimini yap hikayelerle hayal gücünü geliştir sonra da siktirgit romantik komedi mi burası?

bir kere ciddi ciddi kitap okuyan fikir adamları müzik de dinlemez o esnada; ama fotoğrafını payaşayım şuradan bir cümlenin altını çizip instagrama fesbuka kapak fotoğrafı yapayım diye tutunamayanlar, şiir kitapları gibi şeyler okunuyorsa tabii müzik dinlemek mümkün.
söylenmedik bir şey kalmasın söylenmedik bir şey kalmasın
aslında atalarımız bu düşünceyi önlemek için de bir söz bulmuştur.

“gönül ne kahve ister ne kahvehane gönül muhabbet ister kahve bahane”...

bu arada ben kahve içemiyom annem bıyıkların çıkar içme diyo. niye bıyıklarımın çıkması kötü bir şey mi ben bilmiyom.
gereksizse söndür gereksizse söndür
kesinlikle erkeklere özgü bir saçmalıktır. yanyana masalarda ayrı ayrı kahve içerken sorun yoktur bes metre kayıp birlikte oturursanız akıldan bir sürü düşünce ve sahne geçer henüz iki fincan kahvenin içilebildiği en fazla yarım saatlik bir sohbet vaktini ayarında bırakabilen bir erkek görmedim hemen yazılmalar çizilmeler bir sonraki buluşmadan konuşmalar az efendi olun be belki sadece tek kahvelik adamsındır! nedir bu asılma merakı! offf sinirlendim yine sözlük en güzeli kızkıza fallı falan içmek ....
kalanchoe kalanchoe
bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı olduğu öğretilen bir nesle tersi düzünden garip gelen durumdur. diğerleri için melali anlamayan nesle aşina değiliz. he bir de biz bir harf öğretenin kırk yıl kölesi olmayı da iyi biliriz.
bilemeemm bilemeemm
sosyal medyaya kahve fotoğrafı ekleyip, kahve içtiği kişiyi etiketleyip "bi kırk yıl daha kitledik ehehehe" diye de yazar bu tipler. nasıl uyuz oluyorum bu lafa, nasıl. ehehe diye gülenlere de gıcık olurum zaten.
6
ürkek ürkek
''bir kahve içmeye ne dersin?''

bence güzel bir soru cümlesi bu. kimi zaman arkadaş ortamında herhangi bir sorunla karşılaştığım zaman sorunu telefonda halletmeye çalışmak yerine karşımdaki insana direkt bu soruyu yöneltiyorum. kimi zamansa uzun zamandır görmediğim ve özlediğim insana direkt bu mesajı atıyorum. benim için iki anlamı var; sorunların çözümü için atılan adım ve özlem kokan buram buram sarılmaların adımı.

ben anlam yüklüyorum. yüklerim de kime ne, size ne. ok mu cicişler :3

bir kahve içsek mi?
4
vasifsiz vasifsiz
sosyoloji hocamız bir kahve hakkında iki saat konuşabilirim deyip, iki saat kahve hakkında konuşmuştu.
kahve çok anlamlı bir içecek size iki saat giri girebilirim.