bir sınıftaki kıvırcık saçlı kız en zeki kızdır

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
acemişansı
bu kıvırcık saçlıların saçlarında prolin aminoasiti daha fazla olduğundan, nörotransmitter salgılaması daha kolaydır. bu yüzden dolayı daha zekidir.

yok lan olmadı, başka bişey saçmalıyım.

bu kıvırcık saçlıların saçları kafalarında bonus gibi toplandığı için daha kolay konsantre olabilirler. o yüzden daha zekilerdir.

yok lan bu hiç olmadı.
(bkz: sıçtı cafer bez getir)

e önerme saçma ben napıyım.

bu arada;
(bkz: ben bir kıvırcık saçlıyım)
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın