blok flüt

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
kornish
yurtta üst katta kalan elemanın geceleri bu aletle süperbaba melodisi çalması üzerine benim de evden getirdiğim alet. flütle nightwish çalmaya başladığımdan beri üst katta ses kesilmiştir.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
stocky2001
ortaokulda müzik dersinde elimize tutturulan, ulan çoçuğun belki buna değil de vurmalı çalgılara kabiliyeti vardır diye düşünülmeyen müzik aleti
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
posforanj
sınıf öğretmenliğinde okuyan arkadaşlarımızı çocuk kategorisine sokan vazgeçilmeyen şey.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
juda
üç parçadan oluşan üflemeli bir müzik aleti.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
mavio
akıllarda yer etmiş birkaç blok flüt markası:

(bkz. `helvacıoğlu)
(bkz. `besan)
(bkz. `armoni)
(bkz. `yamaha)
(bkz. `eagle)
(bkz. `whisper)
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
camel
hüzünlü ezgilerin çalgısı. özellikle 2-6 yaş arası çocuklar üflediğinde ezgiler anathema parçalarını anımsatıyor. insan "tanrım bu dünyaya ben niye geldim" diye sorgulamadan da edemiyor.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
naevius
ortaokulda iken, kalın 'do' ve kalın 're' notalarını düzgün çalmayı başarana dek, göbeğimizi çatlatmış olan enstrüman.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
hell guardian
aslında çok iyi işler yapılabilecekken eğitim sistemimizin bir artığı olmuş çalgıdır bence. sesi gayet temiz ve güzeldir. kolay çalınır her şeyden öte. yahu bi ney üfleyelim dedik, araya dersler girdi diye sol notasını bile çıkaramadık ki daha dem sesler vardır. yan flüt çok pahalı.
bari bu çalgıyı doğru düzgün bir şekilde, oyuncak etmeden yapsalardı da kullanabilseydik. şeytan diyor ki al eline, çık sahneye.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
ufkabakan81
ilk ve orta okuldaki kabusum.

lise1'in ilk günü de müfredatta müzik dersi olmadığı için accayip sevinmiştim. (fen lisesi)

eksiyi basana not: çok seviyormuşsun anlaşılan, sen üzülmüşsün ben flüt çalmayınca.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı?