ceren gürsoy

1 /
soankoymaabi soankoymaabi
dış görünüşüne bakıp hep merak etmişimdir bu tip kızları.bu akşam 10 dakika kadar izledikten sonra kararımı verdimki mal oluyorlarmış.2 lafından biri ben rockçıyım,asiyim,siyah rengi çok seviyorum falan.bildiğiniz çakma amy lee
ishn ishn
hangi barda çalıştığını bilenler varsa ortalık bir yere yazsınlar, öyle mesajlaşmayla saklamayın. yok bişey yapacağımızdan değil de merak ettim işte öylesine. takipçisiyiz. merakla beklemekteyiz. ayrıca birde ek bilgi vereyim; kendi gününde yemekten sonra süpriz olarak şarkı söylüyordu diye görmüştüm haftasonu gösterilen tanıtımlarda.

sonradan gelen edit: facebookta fan sayfası varmış lan!

sonradan gelen edit 2: facebooktaki arkadaşları arasında "yemekteyiz salih çataloğlu" diye başka haftalardan olan bi yarışmacı var. komik ki bu.
kumdan kız kumdan kız
genel olarak yiyip içip sessizce takılan, keyfine bakan bir hatun modeli gibi görünüyor. karnını doyurmak için gelmiş sanırım. o yemek yaptığı gün tahminimce menüde kedi falan olur, sürpriz olarak da kedi kesme ayini falan düzenler. bence renk katmış yarışmaya, heyecanla bekliyoruz gothic(!) hatunların damak zevklerini öğrenmeyi. teşekkürler yemekteyiz.
invisigoth invisigoth
aslında gotik diye geçinenlerin ülkemizde ev ortamına girince nasılda aile insanı, efendi olduğunu gözümüze sokan kişi.
hangi gotik pofuduk terlikler giyer, hangi gotik komşusundan kocakarı gibi tuz ister ulan!
1 /