chapulling

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
1
ajankemal
"coupling diye komedi dizisi vardı o mu lan acaba?" tepkisini vermeme neden olan kelimedir.

(bkz: coupling)

edit: tamam anladık espriyi güzel bişey olmuş.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
azwepsa
ingilizce'deki en anlamlı en güzel kelimelerden biridir. bu kelimeyi dillerine kattığı için ingiliz kraliyet akademisi başbakan'a madalya taksa yeridir.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
muhlisbey
komik bulmadığım espri. kolej tadında.
not: yani taraf olarak söylemedim, sadece espri çok boktan bana ortaokul yıllarımı hatırlattı
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı?