çiçek sepeti

2 /
breakthrough breakthrough
yıl 2008 almanya da iken erasmus ile o an ki kız arkadaşıma çiçek göndermek için tercih ettiğim siteydi zaten alternatifte çok yoktu, sipariş vermeme rağmen ve kredi kartımdan provizyon alınmasına rağmen siparişimin ödemesi sistemlerine düşmemişti ve de bu bütün kredi kartı limitim bitene kadar sürmüştü, ozamanın parasıyla yüzlerce tl lik telefon görüşmelerinin maliyetini düşünmüyorum bile.. beni oldukça madur etmişti.. çiçek sepeti görünce ilk aklıma bu anı geliyor.

bunun dışında şuana kadar ki yüzlerce gönderimi tam zamanında ve doğru şekilde teslim ettirmiş başarılı bir firma lakin artık çiçek fiyatları inanılmaz pahalı eskisi gibi fiyat performans sitesi değil.. ve de çok para göz bir site diğer çiçekçi siteleri gibi, ülke ekonomisinin daha düzgün olduğu dönemlerde özel günlerde 1-2 gün öncesine sipariş almayı kesen, son 1-2 gün de vereceğiniz siparişlerde ise sadece belirli ürünlerin satışını gerçekleştiren ve normalinin 2 katına satan bir site..
yakov petroviç golyadkin yakov petroviç golyadkin
bir kıza çiçek sepetinden çiçek göndermiştim. 1.5 sene oldu. halen mesaj gönderiyor indirim ve kampanyalarla ilgili. ne zaman mesaj gönderse aklıma o kız geliyor. gönderme arkadaş gönderme. yok şuan çiçek göndereceğim biri. ayıptır ayıp.

yok mühendisler günü, yok avukatlar günü, yok polis haftası. lütfen göndermeyin.
harmonai harmonai
sevdiğim insanlara geçmiş olsun, mutlu yıllar ve benzeri durumlarda sorunsuz sevgimi iletmeme yardım eden firmadır.

ha en çok sevdiğim insanın yolladığım yenilebilir buket ve not hakkında, aylar sonra, "ucuza kaçmıştın yea." dedirttiği de olmuştur; lâkin bu tamamen şahsın nankörlüğüydü...
yanlış bir öyküdeyim beni yeniden yaz yanlış bir öyküdeyim beni yeniden yaz
en son doğumgünümde gelen çiçeğe yazılan not zarfa yerleştirilmeden yollanmıştı. bana gelene kadar bir sürü insan okumuş oldu. anlaştıkları çiçekcinin yaptığı bir hata belki şikayet etmem gerekiyordu ama, kendi geri dönüş mekanizmalarını da kurmaları gerekiyor.
beni bırak göğe bakalım beni bırak göğe bakalım
beni çiçeklerden soğutan site.kutu kutu robotik mutluluklar dagitmaktan başka bir işe yaradığı yok.saçma sapan küre içinde su, onun üstünde papatyalar filan .bu çiçeği en az beş kişiden üçünde görüyorum.çiçeklerin gerçek olduğundan bile şüpheliyim.kokulu sprey sıkıyolar bı kere bu belli .çünkü papatya ve lilyum aynı kokamaz.zaten iki günde çürüyüp gidiyor .o saçma çiçeklerin yerine saksı cicegi olarak deve tabanı filan tercih ederim ben.en azından bakarsın büyür eder çaba gösterirsin yaşaması için.velakin simgesel ve işe yaramayan hiçbir şeyden hoşlanmıyorum .çiçek sepetinin kokoş çiçekleri gibi.
kahve ve rengi kahve ve rengi
teslimat saatlerini güya seçebiliyorsunuz ama güya. bi kere 9.00- 15.00 saat dilimini seçtim. gitmişler saat 8 de teslim etmişler.
sonra öğrendim ya dedim herhalde önce getiriyorlar. bu sefer 17.00- 22.00 saat arasında teslim edilsin diye seçtim. biliyoz ya öğleden sonra 5, 6 gibi gelir. ama ne oldu bu sefer saat 21.45 i beklediler.
yani diyeceğim o ki saatine güvenerek iş yapmayın. hatta saat hiç seçmeyin. en azından daha mantıklı saatlerde teslim ederler.
men azeri degilem menim murnum dıgalı men azeri degilem menim murnum dıgalı
moonlight aldım bunlardan geçtiğimiz hafta tumblr kızları gibi

siparişim geldi ama nedense lambanın ayakları gelmedi
insanlık halidir olur dedim, arayıp şikayet oluşturdum, pazartesiye kadar ayakların gönderileceği sözünü verdiler

bugün kargom geldi
şükür dedim, yılbaşı hediyesi diye aldık mahçup olacaktık az kalsın
kargodan ayakları olmayan bi ay lambası daha çıktı

sker misin sabaha mı bırakırsın ya.
bu sefer kesin bu sefer kesin
her biri görseldekinin birebir aynısı, saksıda çiçekleri nasıl yetiştirdiklerini bir türlü anlayamadığım, çiçek şeklinde pastadan- meyveden buketlerini başarılı bulduğum ve para kazanmak için her tür ürün satan satıcıya da aracılık yapmaya başlamış şirket.
ten letters ten letters
yarak ayşegül çiçeğimi iade etmiş.. götüm. ama çiçek sepeti yine paramı yakmayarak bir tekme de kendi vurmadı.

teşekkürler çiçek sepeti
2 /