cipso nun tırtıklı cips reklamı

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
3
bohcaci geldi haanım
reklamın amacını bile anlamadım . hadi onuda geçtim . abi tirrrrrrtırklı nedir. ben belki r leri söyleyemiyorum. hayır ben söylüyorum siz söyleyemiyorsunuz mu demeye getiriyor . nedir bu vurgu r lere ?

not: r leri hakkaten söylemiyorum .kabus görüyorum ben bu reklam yüzünden
26 48 merkez
son zamanda reklam ajanslarının giderek en saçma reklamı yapma hevesi aslında kötü olduklarından değil saçmalık normaliteden daha fazla akılda kaldığından şekil 2a siz solda öküz gibi cipso markasını çıkardınız yani adamlar her zamanki gibi yine kazanmış oldu.sanırım anlaşılmıştır.sayılar efenim.
yeni bir nick
fazlası ile sinir bozucu reklamdır. televizyonda denk gelince değiştirin şunu diye atarlanıyorum evdekilere. yalnız reklamın iyisi kötüsü olmaz diye boşuna dememişler , aklında kalıyor insanın . (hıaaamına). reklamda büfeci amcayı bizim bakkal kemal amcanın yerine koydumda ;

-tırrrrrrrtıklı cipso var yer misin ?
+ ya çok afedersin ama kemal abi bi siktir git allasen.
ropte
babamın gülerek izlediği reklam. babam eğer bir reklamı gülümseyerek izliyorsa o reklam olmuştur arkadaş. zira normal şartlarda sövmesi gerekiyordu.

ben evet diyorum!
3
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın