contra

1 /
zeus zeus
eskilere yad olsun; çok çok heyecan verici, göz & kafa ağrıtıcı, kalp kırıcı, öte eğlenceli bir atari oyunuydu..

> çok çok heyacan verici
evet, bi kere 2 komando (arkadaşınızda beraber oynayabiliyordunuz) dünyayı yaratıklardan ve uzaylılardan korumaya ant içmiş..siz onlardan biri oluyorsunuz ve allah ne verdiyse artık dalıyordunuz..oynanış tarzı olarak bilir misiniz bilemem ama metal slug'a benziyordu

..

> göz & kafa ağrıtıcı
saatlerde yerde, iki büklüm, o aptal kutuya gözlerini dikip oyun oynamanın vermiş olduğu tatlı yorgunluk ve ağrı yeri geliyor işte böyle kafa göz ağrıtıyor..oyun bittikten sonra anlıyordunuz..güzel bağlardı sizi ekrana contra..

> kalp kırıcı
oyunda takım arkadaşınız ile sizin canlarınız ortak idi..yani ayrı ayrı değil..3er canınız var ise toplamda 6 canınız vardı ve ciddi bi şekilde sinirleniyordunuz 5 canı kaybetmiş olan arkadaşınıza..kalp kırıcı sözleri ise artık sizin almak istediğiniz tüfeği alınca sarfediyordunuz dayanamayıp..aaaagghhhh!!



> öte eğlenceli
hele hele o son bölüm yaratıklarını mahvedince gelen gurur ve güç duygusunu hiç bi şeye değişmem..nasıl da koyduk muhhahahahh

..
zaknafein zaknafein
dev bir uçağın kanadında başladığımız bölüm en fantastiğidir heralde.daha sonra oyun yapımcıları burdaki imkansızlığı "komandoların ayaklarındaki süper mıknatıs" ile açıkladılar.yakında filmi de çekilecek ama uçak kanadı bölümü için dublör arayışları yüzünden ertelenip duruyor.
zaknafein zaknafein
böyle bisikletler vardı adı contra olan.pedalı geriye doğru çevirdiğimiz zaman fren yapıyordu bisiklet."abi bi tur versene" sorusunu uğruna en çok sorduğumuz bisikletlerden biriydi.
cadillac and dinosaurs cadillac and dinosaurs
yıllar sonra mediamarkt'da dvd reyonundaki standda duran sikko bir vcd player bünyesinde karşılaştım tekrar bu mükemmel oyunla. gözlerim doldu, nostalji okyanuslarının mavi sularına beyaz yelken açtım. çocukluğumun o umarsız neşesi kapladı içimi. futursuzca nes (halk arasında bilinen adıyla atari) oynadığım o beyhude geçen günlerin sarhoşluğunu hissettim bir kez daha.. ne oyundu be arkadaş dedim sonra mahmuta. her aşk gün gelir unutulurmuş, yürüyüp geçip gittim önünden vefasızca.
kellepaca kellepaca
veletken abiyle oynanan, şimdinin call of duty'sinin half life'ının temeli, göz nuru oyun. oynamak isteyenler bir adet nes emülatörü (virtuanes) ve contra.nes uzantılı dosyayı indirip oynayabilirler.
ay ışığında saklıdır ay ışığında saklıdır
1988 konami yapımı ilerlemeli olarak tabir edilen aksiyonlu atari oyunu.

hadi super mario'da prenses diye koşturup duruyorduk o yıllarda, ama bu oyunda neyin peşinde koşturduğumuzu şu zaman bile bilemiyorum. dünya barışı falan mıydı acaba?!

oyundaki rambo kılıklı, yarı çıplak karakterin ismi ise hala gizemini korumaktadır.
übermensch übermensch
günlerimi harcadığım oyundu. şimdilerde emülatörlerle yine oynuyorum ama klavyeyle zor oluyor. usb girişli kollardan alsam çalışır mı diye düşünmekteyim.
seksen seksen
nesbox - play nes, snes, sega games online! nesbox is an emulator of nes, super nintendo, sega mega drive video consoles, built on adobe flash technology and it can only be run directly in yo... nesbox linkine tıklayarak aynen oynayabileceğiniz nostaljik oyun.

o değil de, ben bu oyunu bitirdiğimi hatırlıyorum abi, şimdi ilk bölümünü yarım saatte geçemedim... çocukken daha mı psikopatmışım acaba? başka eğlencemiz yoktu ki anasını satayım, adaptör eriyene kadar oynardık işte... ödevlerini bitirdiysen saatlerce oyna...
1 /