eküri

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR CC:bu fonksiyonu kullanarak girinizi doğrudan seçmiş olduğunuz sosyal platformda da yayınlayabilirsiniz
giberling
grup oluşturan arkadaşlar için kullanılan sözcük. türkçe kullanımı ile fransızca kullanımı arasında dağlar kadar fark vardır ki eküri fransızcada ahır demektir
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
doaaa
aynı ahırın atlarını belirtmek için kullanılan sözcük..
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
fular
bi' açıdan almanlarla türklere benzer. biri kazanınca diğeri de kazanmış sayılır.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
drummerlizard
kardeş olan tay veya atlara verilen isim. bunların birbirini takip ederek koşması ve birinin diğerini geçmemesi sebebiyle benzetme yoluyla yan yana yaşamakta olan, ayrı kaba sıçmayan arkadaşlar için de kullanılan sözcüktür.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
omerfaruk
ilk olarak "how i met your mother" dizisinde 2.sezon son bölümde barneynin ted e teklif ettiği teklif olduğunda duymuştum. ve ortamlarda kanka, hacı,hocam,abi yerine kullanmaya karar verdiği isim.
yazarlara mesaj atabilmek için çekirgelik seviyesini geçmeniz gerekir
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı?