engin akyürek

1 /
warlock warlock
önyargılarımdan dolayı beni utandıran insanlardan biridir.
kendisinin hiç bir dizisini, performansını izlemediğim halde "yaeaaa odun gibi herif, baksana ne oyunculuğu of türkiyede oyunculuk bitmiş azizim" tarzı kendini bilmez yorumlar yapmaktaydım.
kendisini ilk kez fatmagül'ün suçu ne dizisinde izledim.
ve özellikle bu bölümkü "ben bunu yapmış olamam, ama hiçbir şey hatırlamıyorum" deyip, başını ellerinin arasına alıp ağladığında (ki sahnedeki sumru yavrucuk performansı desteği inkar edilemez derecededir ama olsun) resmen saçma salak sözlerimden utandım, çok çok iyi bir oyundu kanımca.
yalnız beren saat ile ortak yanları sadece gelişen oyunculukları değil ne yazık ki, kendisinin de beren saat ile "koşturulmaması gerekenler" kervanına katılmasını acilen talep ediyorum, zira kendisi kol bacak ve gövdesini ayrı yönlerde sallayarak koşabiliyor, konsantrasyon bozuyor.
nastasya filippovna nastasya filippovna
oyunculuğu da yakışıklılığı da on numaradır. yeni oyuncular içerisinde favorimdir kendisi. umuyorum ki sonraları da beğenilerimizin hakkını verir ve çizgisini bozmaz.

sinemada daha çok yer almalı bir de, yeteneğini dizilerde harcamamalı.
avivalı sta teresa avivalı sta teresa
bakışları içe işleyendir. bir bulut olsam dizisinden beri takip ederim kendisini ama farklı ya bu adamda başka bir şey var,başka bi yakışıklılık,karizma bu... hele o ağlaması yok mu? bir erkek ağlamasın ama bu adam hiç ağlamasın be ! o duruş o eller o bakışlar o gülüş o aşk... hepsi bu adamda ya! ayrıca kendileri tarih mezunuymuş,yakışır.
(bkz:böyle bi kocam olsun bi trilyon borcum olsun)

kendilerini bayramlarda ankara-bahçeli markopaschada nargile içerken görmek mümkündür,yerinizden kalkıp garsonun elinden tepsiyi alıp servis yapasınız gelir...

(bkz: ünlü oyunculara aşık olan salak kızlar)
asphodel asphodel
(bkz: sonunda muradına erdi! genç oyuncu engin akyürek hayranı olan demet akalın, muradına erdi. popçu, elif güvendik'le oyuncunun rol aldığı dizinin çekildiği anadolu hisarı'n... haberturk )
şimdi böyle haberler çıkıyor, bana bir sinir basıyor. doğru düzgün, kaliteli bir adama bulaşmaya çalışan, hoppidi bir kadın var. allah yollarını ayrı etsin. engün akyürek'e olan bütün sevgim ve saygımın bitmesini istemiyorum velhasıl. umarım kendine yakışır şekilde davranır.
camsap camsap
literatürdeki yakışıklılık kavramınını derinden sarsmıştır, bildiğiniz her şeyi unutun bu adamdan sonra. koca bir burnu var efendime söyliyim kulaklar fena kepçe falan lakin ama vellakin daha çekici, daha karizmatik, daha hoş, daha seksisini görmedim televizyonda.
sesfobik sesfobik
yahu ne kadar az şey yazılmış hakkında.

üstelik kime sorsam kimle konuşsam hayran ona. "bayılıyorum"la başlayan, "oyunculuğuna hayranım"la devam eden, "keşke bana aşık olsa" ile biten cümleler duyuyorum.

oyunculuğunda aşkı çok güzel yansıtıyor. derim bunu. dedim bunu.
zerun zerun
bir bulut olsam diye bir dizi vardı orada oynadığı hafif kafadan kırık
başarılıydı. yakışıklıdır aynı zamanda.
1 /