erkeklerin seks düşünmediği zamanlar

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
8
antalya rüzgarı
- erkekler genelde barajdaki şu miktarı artınca, suyun acilen boşaltılması gerektiği sinyalinin alındığı zamanlarda, ya da karşı cins tarafından etkiye

uğradığı zaman, kanındaki testesteron hormonu artınca ister istemez seks düşünür, doğanın kanunu böyledir, şayet böyle olmasaydı erkekler

kadınların peşinden koşmazdı, kadınlar yalnız kalırdı, çünkü erkek kadına ihtiyaç duymazdı, erkek aslında baskı altındadır cinsel arzularından dolayı,

ömrü boyunca mücadele eder yenmek için, ( 31 ) erkekler için emniyet valfi görevi görür, baskı yediğiniz zaman valfı açınız..!
rnoktaunokta
gerçekten aşık olduğu zamandır aga, aşık olduğu kadının gözlerinin seyrine dalmak onun en zevkli anıdır artık, "ah ulan şununla bir sevişsem,geçen gün gene böyle sevişemiyoruz,bir ekiz yatağım olsa" fazntezileri geride kalır,o gözler allah'ın cennetten ona gönderdiği hediye gibidir,sanki tanrı sana kıyak yapmıştır,"al ulan,hayatın sırrını vereyim sana" gibi birşey.o zaman bkz veriyorum;
(bkz: kendinden bilmek)
(bkz: gözler kalbin aynasıdır)
(bkz: emel sayın)
o da emel sayın'a benziyor,böyle saçlar falan,zariflik desen hat safhada, ben de kendime gaz verip tarık akanoluveriyorum.
(bkz: pis aşık olmak)
catalci
çocuklar uyudukları sürenin üçte birinde, yetişkinler ise beşte birinde rüya görürler. yani ortalama bir yetişkin uyku süresinin (standart 8 saatlik uykunun) 384 dakikalık kısmında seks düşünmez.
serdar
halay çektiği andır o zamanlar. çünkü halay, yeri doldurulamaz bir keyif, ciddiyet, sorumluluk verir ve akıla bırak seks, memur maaşına yapılacak yüzde kök üçlük dev zam bile gelmez.

bu giri sakıncalı bir içerik barındırıyor olabilir

yine de görüntülemek için tıklayın

yaz yaz nereye kadar
cinsel organlarının olmadığı zamandır efendim bu. ha şeyi olmayan adam erkek midir değildir falan demeyin olabilir bu tip durumlar sağlıkla şaka olmaz neticede.

interstate 60 filminde gary oldman cinsel organı olmayan bir erkeği canlandırmaktadır ve o vurucu söz gelir.

"insan sürekli seksi düşünmeyince dünya daha ilginç bir yer oluyor. ya da her şeye cinsel açıdan yaklaşmayınca."
8
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın