evet ben ahlak bekçisi

1 /
beste çalan mahur beste çalan mahur
instela ahlak bekçileri gelmeden iki kelam edeyim.

kendisinde, iyi ve kötüyü belirleme hakkı duyanlar var. buna ahlak bekçisi olma durumu diyoruz.

bu örnekte bekçi, iki insanın birbirini seviyor olmasından rahatsız olan bir bekçi. bir yobaz.
onun ahlakı dinsel temellere dayanıyor. bir diğer örnekte avukat var. hukuksal temellere dayanan başka bir ahlak sonucu, yobazı uyarıyor.

benim ahlakım ise, o yobazı hareket halinde ki otobüsten atma eylemi ile kendini ifade ederdi.

ahlak oldukça göreli, kişisel bir kavram.
kendi yaşamını devam ettirme açısından çok önemli, ama topluma yön verme iddiasına sahip olduğu andan itibaren güzel olan her şeyin karşısına çıkacak bir düşman kavram.

"ben seni severim sevmesine de toplum buna hazır değil" dememeli, toplumun tüm çoğunluk algısını çıktığı yere sokup, istediğimiz gibi yaşamalıyız. evrensel olan ahlak budur.
çok uzakta öyle bir yer var çok uzakta öyle bir yer var
öpüşenlerin, ne bileyim dekolte giyen kızların, uzun saçlı erkeklerin karşılık vermediğinden dolayı sayısı çoğalan bekçilerdir.

hatırlarsanız ramazanda içki içiliyor diye bi etkinliği basmıştı bunlar. oradaki bi yığın dalyarak da öyle mal mal kaçışıp durmuşlardı.

bu götler iyilikten diyalogtan anlamaz. mesela biri size sevgilinizle öpüştünüz diye en ufak bir ima da bile bulunmaya kalksa, o an yanınızda ne varsa -ben anahtarı tercih ediyorum, avcun içine alınıyor, yumruk yapıp bi tanesi dışarı çıkartılıyor- kafa göz gireceksiniz.
bu amk evlatları sergi mi bastı? masa sandalye bira şişesi artık ne varsa götlerine sokacaksınız. yere düştükten sonra tekme manyağı yapacaksınız.
özgürlük sert müdahaleyle sağlanır. bunlardan kaçarsanız, bunların istediği gibi yaşarsanız yarın evinizi basarlar içki içiyorsunuz öpüşüyorsunuz diye.
korkmayın, saldırın.
confessions confessions
bunlar karaman da 9 yaşında imam hatipli erkek çocuklara tecavüz edilirken, ufacık kız çocuklara erkek çocuklara tarikat cemaat okul yol park vs tecavüz edilirken, kadınlara tecavüz edilirken öldürülürken susan ortada görünmeyen ve bu tecavüz edilen yerlere destek mesajı yayınlayıp neden çocuklara sahip çıkmadınız diye soru bile sormaya gerek duymayan ve sorana da din düşmanı diyen, sanki din bunlara izin veriyormuş gibi allah'a iftira atan insanlarıdır.
ufacık 6 yaşında kız ile evlenmeye din izin veriyor diye ortaya çıkanlara, akıl baliğ olma diye ruhen akıl ve vücut olarak evlilik tarifi yapan açık kur'an ayeti inkar edilirken bunlar susar.
bu kadar pislik yaşanıyor bunlardan bir kişi bile bunlara tepki koyduğunu duydunuz mu?
hayır!
bunlar ahlak bekçiliği yapmıyor, ahlaksızlıklarının önünde duran ve bedenine sahip olan asla istismar ettirmeyecek kanmayacak kandırılmayacak insanları sindirip kendi dünyalarının önünde ki insanları yok etmeye çalışıyor.
2
brazzersdaki badem bıyıklı adam brazzersdaki badem bıyıklı adam
ya şunlar benim olduğum bir yerde bunca senedir denk gelmedi.

denk gelse 14 senelik savaş sanatları eğitimimin hakkını vererek döveceğim ki gazete haberi olacak o dayak bitmeyecek. bu orospu çocukları bilecekler ki insan gibi değil hayvan gibi dayak yiyebileceklerini ibret-i alem olabileceklerini göt korkusundan susacaklar.

ulan "ben noeli kutlamıyorum" saçmalığı yerine sana ne yarrağım diyip o kavatların ağzını yüzünü sikseydik şimdi bunlar türemeyecekti ortalıkta.
arvid jansen arvid jansen
4-5 yıl öncesine kadar krisnamurti falan okuyan bir insan olarak en kısa zamanda bir dövüş sporu öğreneceğim.

bunlarla uzlaşılmaz. bunlara dert anlatılmaz. bunlar karşısındakinin nezaketinden güç alarak saldırganlaşan asalaklardır. şu kentler bizim habibatımızsa bunlar da asalaklarımız. arı kovanına dadanan sarılar gibi, bitki kökleriyle beslenip tarlayı kurutan böcekler gibi asalak bunlar da.

kadın gayet normal ve makul bir biçimde anlatmaya çalışıyor. meselenin kendisini ilgilendirmediğini, verdiği tepkinin aşırı olduğunu söylüyor fakat karşısında evrimini tamamlayamamış bir mahluk olduğu için sıkıntı yaşıyor.

2 yıl önce cihangir'deki radiohead etkinliğini basan tipler vardı mesela. bunları 500 metre ötede, kapısında yarma gibi bodyguardlar olan mekanların kapısında göremezsiniz. ancak kendilerine ses çıkarmayacaklarını bildikleri insanlara saldırırlar. böyledirler yani. tek yol bireysel olarak mücadele etmeyi öğrenmek.
cocakoala cocakoala
yanlış anlama kardeşim anketör ya da dilenci değilim. bir iki dakikan var mı? evet ben ahlak bekçisiyim. acaba metroda öpüşmeyebilir misin?
han solo han solo
ya prim vermeyin şu köpeklere korkak bunların hepsi... çığırtkanlıkları kalabalık olduklarını düşünmelerinden...höt deyince kıstırıyorlar kuyruklarını daha üç dört hafta oldu olmadı çağlayan metrobüste emekli ettim birini...

- yi imi ihlik çiliğimiz çiciğimiz
- la sıs amına kodumu kaypak götlüsü!!!
di mi ama di mi ama
bana kalırsa kafa karıştıran, herkesin farklı farklı ve kendince yorumladığı durum. ayrıca; ''ahlak bekçisi''nin tepki verdiği çiftin ona göre ne kabahat işlediği de belli değil.

söyle örnek vereyim; burada ''ahlak bekçisi''ne tepki verenler acaba otobüste, yanlarında birileri dalak-böbrek öpüşmeye başlasa ( örnek daha da ileri düzeye çekilebilir ) tepkisiz kalacak mı? ya da cidden hiç rahatsız olmayacaklar mı? hatta hoşlarına gidecek mi?

''yok canım! o kadar da değil!'' diyen varsa herkesin kendine göre ayar çekme hakkı doğuyor.

ahlak bekçilerinin başka konulardaki ahlak tepkileri ise düşündürücü


everything will flow everything will flow
öncelikle ben ahlak bekçisi değilim. şahsen metrobüste giderken kalabalıktan dolayı millet öpüşmeye de başlamış olabilir orası ayrı tabi..

adam ahlak bekçisiymiş oraya hiç girmicem bile.. ulan bu ahlak bekçileri biz metrobüste rahatsız edilip sesimizi çıkarırken bize hiç denk gelmiyo nedense.. yardım eden bir babayiğit çıkmadı tüh..

fakat şöyle birşey var ki metrobüste yada herhangi bir kapalı ortamda öpüşen bir çift görsem ben de gayet rahatsız olurum. kapalı ortamda, metrobüste vs. nasıl çekirdek yiyen, çok sesli konuşan, gülen biri rahatsız edebiliyorsa aynı şekilde rahatsız eder. herşeyin, heryerin bir adabı var. tek başıma iken neyse ama yanımda babam olabilir, abim olabilir, oldu ya çocuğum olabilir, gözümün önünde alenen öpüştüklerini görsem utanırım şahsen.. yani tv de bile öpüşme sahnesi çıktığında değiştiren bir nesil için normal değil bence..
1 /