evliler mi bekarlar mı daha mutsuz

1 /
caracal34 caracal34
ahahaha arkadaş ne salak sorular bunlar ya. sağlıksız ilişki yürütemeyen de ikisini kıyaslıyor akşama kadar. he ikiside mutlu mutsuz!
4
renklipanda renklipanda
buradaki mutluluk kıstasını sadece medeni hale indirgeyerek düşündüğümde, ikisini de deneyimlemiş biri olarak evlilik daha problemli bir durum diyebilirim. getirisi götürdüklerinden çok daha az. bunun biraz da (hatta basbayağı) karşınızdaki insanla da ilgisi var tabi. ama her durumda hem maddi hem manevi yönden epeyce sorumluluk altına girmek oldukça yıpratıcı. bekarken en fazla kişisel veya ailevi sorunlarınızla muhatapsınız. ama evliyken çarpı iki. bu sebeple oyumu evlilerden yana kullanıyorum efenim.
lorquet lorquet
valla evliler de bekarlar da konudan bağımsız olarak mutsuz olabiliyorlar. ama en mutsuzları boşanmışlar. bi de böyle 7/24 ahmet arif şiirleri okumuş gibi bir deniz kıyısı gördüklerinde uzaklara bakmalar, bir çatlak çatlak olmuş elleri ile sardıkları cıgaralarını kaldırımın köşesinde geçmişin gölgelerini de ezer gibi söndürmeler filan. neyse bir yere bağlamayı umdum ama beceremedim. işi ile evli olan bekarlar daha mutsuz deyip sahneyi terk ediyorum.
7
delikadirulen delikadirulen
evlilikte huzur varsa evlilik bekarlığa basar geçer hacı. huzursuz evlilik ise azaptır, uzak durulmalıdır. yani baktın evlisin ama huzurun yok boşan gitsin.
sakın gelme sakın gelme
mutsuzlar daha bekar, mutlular daha evli, evliler mutsuz olduğunda bekarlar çok mutlu. evsizler zaten mutsuz, bekarlar genelde evsiz, en kötüsü de işsizlik.
1 /