filmlerdeki sevişme sahneleri

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
bettyboop
aileyle izleniyorken pat diye karşımıza çıkınca kızarıp bozarmaya sebebiyet veren sahneler.genellikle sadece sevişmeye giriş sahneleri gösterilse de,o kısacık an bile elin kumandaya gitmesine ve değiştirsem mi değiştirmesem mi ikilemine girmemize yeter.
quenya
erkek arkadaşlarla gidilen filmlerde gözümün kapatılmasıyla bir türlü izleyemediğim sahnelerdir.
hele ki sırf bu yüzden duvara karşı filminin konusunu bile anlayamamıştım.o derece sansüre maruz bırakıldığım sahnelerdir.
floydian
gerçek hayatta bu sahnelerdeki gibi sevişilmesi halinde zevkin minimuma ineceği sahneleridir. üzerleri bir örtü ile tamamen veya kısmen örtülü şekilde nasıl bu işin becerildiğini bir türlü anlayamadım. ayrıca sevişme sonrası bayanın örtüyü göğüslerini kapatacak şekilde örtmesi, kalkarken de bu örtüyle kalkması neyi kimden sakladığı sorusunu akla getirir. baştan ateşli bir öpüşme konulup olayı orada kesip olayın sonu izleyiciye bırakılmalıdır.
amın oğlu esteban
türk filmleri sözkonusu ise öpüşme sahnesinden ibarettir. ha çok istisnai bir durum gelişip yatak sahnesi çekmek zorunda kalırlarsa o çarşaf illa memeleri örter. çünkü bizler 5 dk önce seviştiğimiz insana memelerimizi göstermekten dahi çekiniriz. o kadar edepliyiz amınakoyim. yaa
şipirdekli güpürdek
oyuncularına gazeteler tarafından hemen "cesur" payesi verilen sahnelerdir. nasıl cesursa bi savaşa girip masumları mı savunmuş, boğulan bi adamı sel sularından mı kurtarmış? (bkz: sami)

kocanız falan kızmıyor mu diyen muhabirlere ise "yea naalakası var,ben bir oyuncuyum,o sahnede de ben değil oynadığım karakter sevişiyor" diye klişe bir açıklamaları vardır. aklıma hep, e o halde porno filmde de oynasa kocasının kızmaması lazım, ne de olsa ordaki seksi yapan kendisi değil filmdeki karakter olurdu diye getirmiştir. oysa ki doğruyu söyleyip " e tabi bizim mezhebimiz geniş,kocam kızmıyor" deseler aklıma böyle şeyler gelmezdi benim de. suç hep onların.
karyatid
film izlensin diye gazetelerde , magazin haberlerinde şok şok şok diye lanse edilen , eğer söz konusu porno değilse bir iki dakikalık bol romantizm kokan sahnelerdir.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın