hanım hanımcık sanılan kızın motor çıkması

1 /
offfffbea offfffbea
bunlar ailelerinden fırsat bulamadıkları için duygularını bastırmışlardır. aileden ayrı kaldıkları her fırsatta bastırdıkları duygularını açığa çıkarıp insanı şaşırtırlar.en tehlikeli, en sakınılması gereken kız grubudur..
yagmuradam yagmuradam
özden çok şekille ilgilenen toplumumuzun dayattığı kurallar iş namusa gelince kız milletine karşı pek bir acımasız oluyor. kızlar da mecburen hanım hanım geziniyorlar ortalıkta. ama hatun milleti de sever,belki bir çok kez birilerinden hoşlanır( tıpkı erkekler gibi) eğer bir insan sık partner değiştiriyorsa ve hatta cinsel birliktelik yaşıyorsa bunun cinsiyetle ne alakası var? kızlar hanım hanımcık olacak ,erkekler her bir haltı yiyecek? bu pek adil değil bea.
tedero tedero
toplum tarafından bastırılmış duyguların birden hayvani bi şekilde ortaya çıkması durumudur bi nevi. bu kızımız genelde imam hatipte okuyor olabilir. yanlış anlaşılmasın türban olaylarına filan girecek değilim işimde olmaz zaten. ama basrılımış duygular dedik. sürekli geri itilen istekler belkide. durum böyleyken gelen bir seli durdurmazsın haliyle hanım hanımcık görüntünün arka planında ne hardcore ler yatar kimse bilemez o yüzden kabugu kıralım özüne inelim anlamaya çalışalım sevip sevilelim savaşmayalım lütfen.
teona teona
genellikle muhafazakar tiplerin kızları olur böyleleri .hayatları boyunca hep kısıtlandıkları için içlerindeki gizli duyguları buldukları ilk fırsatta ortaya çıkarırlar.genellikle hanım hanımcıklıkları da misafir önlerinde olur.ev ahalisine fırsat buldukça gayet şeytani davranırlar.
erkeklerden hep uzak tutuldukları için böyle erkek meraklısı oluyorlar heralde.
kaotik kaotik
kendini bilmemek konusunda kısa süreli ahkam kestirebilir. çok da önemli biri değilse hayatında şoke olmazsın lakin " bir insan kendi bilmez de bu kadar da mı bilmez?" i sordurur kendine. ulan o değil miydi, duygulardan, derinlikten, prensiplerden bahseden? sen değil miydin, yanlış anlaşılmamak adına azami itina gösteren, elini dahi tutamayan falan filan? "vay be" fen edebiyat fakültesinde epey popülermiş halbuki. felsefecilerin bitirme teziymiş kendisi.

yine de "motor" diyemicem. o kadarını bilemiyorum ama 1 eğitim döneminde 6 farklı kişiyle de birlikte olunmaz ki. niye bu acele? sevmenin öneminden bahsederken, bunlar değildi, düşündürdüğün.

bir de o kadar kişiyi sevdin de, beni niye sevmedin vicdansız? ölur müydün bir kaç gün de beni sevsen?

(bkz: hanım hanımcık kızlar sevişmez )
tırnagınıbiledogruduzgunkesemeyenadam tırnagınıbiledogruduzgunkesemeyenadam
bazı erkekler için hayal kırıklığı bazı erkekler için sevinç kaynağıdır.şöyle ki;mesela harbi delikanlı erkek olur ve kızın bakışına,duruşuna,konuşmasına aşık olur.anlar ki çok hanım hanımcık bir kız fakat çıkmaya başladıktan birkaç gün sonra acı haber tez duyulur.bu kız motorun önde gideni hatta audi triptronic motorlardandır.bunu duyan esas oğlan deliye döner,kızla yüzleşmeye gider ve bir tokat ile bitirir ilişkiyi.bazı arkadaşlar abartırlar ve 3. sayfa haberlerine konu olmaya kadar yolu vardır bu işin.

diğer türlü arkadaşlar içinse olay şöyle.çocuk uzun zamandır kimseyle çıkmamaktadır ve çocuğa da pek kız bakmamaktadır.çocuk ise bu abazalığına son vermek için ortamın en saf,en hanım,en örgümüdeörerimkariyerdeyaparım kızına yanaşır.büyük uğraşlar sonucu kızı bağlar.ondan sonra arkadaş ortamı arasında bel altı espriler yapılır fakat herkes bilir ki bu tarz kızla gidebileceğin en uç nokta bir öpücüktür.gel zaman git zaman kızla çıkılırken birgün kız kendini eve zorla çağırtır.çocuk bu işi anlamaz.o gün gelene kadar geniş çaplı bir araştırma yapar ve öğrendiğ şey bir ford fiesta'dır.çocuk bu durumdan 40 aşk-ı memnu gücünde hoşnut olur ve memnun kalır.zaten o gün geldiğinde de arkadaşımız işini görür ve balata zincirine kendini ekler.
1 /