hekimoğlu ismail

inarsenewetrust inarsenewetrust
asıl adı ömer okçu.dedesinin ismi olan hekimoğlu ismail imzasıyla yazılarını yazan düşünür.bir çok dalda eseri vardır.islamcı bir yazar olması ile beraber liseden sonra amerikada elektronik üzerine eğitim görmüş ve teksas el pasoda amerikan askeri üssünde çalışmışdır.
aduket aduket
bir deliyle evlendim kitabını okuyarak tanıştığım yazar.kitabında hristiyan, okumuş kültürlü bir bayanın macera olsun diye bir müslümanla olan evliliği konu edilir. kadın müslümanlara karşı önyargılıdır. evlendikten sonra kocası bu önyargıları kırar. kocasına deli der çünkü o kafasındaki müslüman imajından tamamen farklıdır.
bor madenleri bor madenleri
tatilde harcanan paralar kadar zekât verebiliyor muyuz? ben de, "senin alkole verdiğin parayı i̇slam yolunda harcayabilsem... senin alkol uğruna katlandığın çilelere ben de i̇slam yolunda katlanabilsem..... zaman

bu adam da mehmet şevket eygi gibi bir adam. dinci bile olsalar, bu insanlar önce kendi içlerinde muhasebe yapıyorlar. kendileri öncelikle allah'ın emirlerine uyup uymadıklarına bakıyorlar. akp tayfasının din üzerinden para kazanmasını, güç kazanmasını sonra da ciplere binip türbanın üstüne bir kilo makyaj yapıp caka satmasını içlerine sindiremiyorlar. o yüzden midir bilmem, akp medyasında çok yer bulamıyorlar.
ismail ismail
hem bediüzzaman hazretlerinin hem de fethullah gülen hoca efendinin talebeliğini yapan nadide şahsiyetlerdendir.
"bana derdinizi söyleyin, size kim olduğunuzu söyleyeyeyim" sözüyle ufkumu açmıştır. hayatı islamı anlatmak gayretinden başka bir şeyle geçmemiş örnek bir müslümandir. burç fm de haftalık sesli sohbetleri yayınlanıyor. amerikadaki hatıralarından ve çok enteresan tecrübelerinden bahseder.
dünyarüyaiçinderüyadır dünyarüyaiçinderüyadır
güzel bir insan cidden.
fem' e giderken gördüğüm yararlı iki üç insandan biri hatta.
sol tarafına felç gelmişti ve de asansör bozulmuştu. kendisinin konuşmasında nelerden bahsettiğini falan hatırlamıyorum, tek hatırladığım bu konuşmadan sonra merdivenleri bir saatte inmesidir.
düşününce bu adam oraya para için gelmedi, sadece inandığı şey için geldi ve o hali adını her duyduğumda aklıma gelir.
düşündüm şimdi konuşmasından tek kelime hatırlamıyorum ama konuşurken de hayli zorlanıyordu. ayrıca, çok mütevazı bir kişiliği var.
thinkbig thinkbig
geçen günlerde kaldığım yurt dolayısıyla(ne yurdu olduğunu anladınız)tanıştığım yazar. geleceğini öğrendiğim de sevinmiştim. boşu boşuna yazar olmamıştır, engin tecrübelerinden yararlanırım diye düşünmüştüm, yanılmışım. bizi kocaman bir odaya oturttular. en dipte en köşeye geçmiştim, sorularım da hazırdı. geldiğinde bir tekerlekli sandalyenin üzerindeydi, yavaşça yerine koyduktan sonra konuşmaya başladı. sol tarafı felçli olduğu için sağ eliyle jest yaparak konuşuyordu, mikrofonla beraber. neyse, 5-10 dakika sonra konu bir anda evrime geldi. beklediğim olmuştu. ne kadar bilgisi olduğunu öğrenebilecektim. ilk lafı evrim teorisi denilen bir şey var oldu. ardından evrim'in maymundan geldiğimizi anlattığını bahsetti ve cümleyi tam olarak aktarıyorum "evrimciler ve darwincilerin dediğine göre atamız maymunmuş, elhamdüllillah bizim atamız adem a.sdır, şükürler olsun" dedikten sonra bendeki tüm şarteller attı. imkanım olsaydı hemen terk edecektim salonu fakat saygımdan oturdum, hala umudum vardı çünkü. evrim'in zürafanın kendi isteğiyle boynunu uzattığını(lamark), kurbağanın kuyruğunu bile bile bıraktığını (mutasyonlar) filan fıstık saçma salak iddaalarla harun yahya ve fettullah gülen kitaplarından öğrendiği bilimsel geçerliliği olmayan, evrimcilerin bile kabul etmediği iddalarla evrimi çürütmeye çalıştı.ilerleyen süreçte konuşma devam etti, dini vaaz konusunu atladıktan sonra konu ateizm'e geldi. yüce hocamız ateistlerin tanrı tanımaz olmadığını, tanrı olduğunu bildiklerini fakat inkar ettiklerini iddaa ettikten sonra o kalan bütün saygımı yitirdim. artık sol tarafı felçi yaşlı bir amcaya baktığım gözle bakıyordum.

hekimoğlu ismail 'amca'nın o muhteşem sohbeti bana hiçbir şey katmadı. resmen 1,5 saati oraya gömdüm ama bir şeyi anladım. türk insanı, evrim'e ve dinsizliğin özgürlüğüne şuan hazır değil. anladım ki çok bilgili sandığımız insanlar bile kara cahilmiş. yazdığı o kadar yazı, roman hepsini çöpe atabilirim bu süreden sonra.

bilgilerinin yanlış olduğunu, evrim'in aslında bu olmadığını anlatmak için soru sormak aklıma geldi, hatta son 30 dakikayı bunun arasında gidip gelerek geçirdim fakat 100 kişiden ateist ve darwinci damgası yemek pek hoş bir olay olmadığı için düşünmekle yetindim. tekrar gelirse, tekrar saçmalarsa bu sefer saldırmaktan çekinmeyeceğim ismail abi veya amca her neyse.
tytan tytan
sol tarafı tamamen felçli bir insan, arkadaşın ricası üzerine süleyman şah üniversitesi'nde ki, bir genci kurtarmak ; bir nesli kurtarmak adında ki seminerine katıldım. ancak anlattıklarını bir türlü anlayamadım çok karman çorman bir konuşma sergiledi, salonda olan kişilerin neredeyse bir çoğu uyumaya daldı muhtemelen sıkılmışlardı, ben ise elimde kamera ile hekimoğlu ismaili çekiyordum, benim için çok sıkıcı geçen 1 saatti. ancak nasıl bir ruh hali içerisinde bilmiyorum, adam felçli olduğu için haline şükrediyordu, bu gerçekten sağlam bir irade ben olsam allah korusun o yükü kaldıramayıp kendimi öldürebilirdim.
dumrul dumrul
ben herifi üç beş yıl önce öldü zannediyordum. islamcıların o niteliksiz ve kof edebiyatına göre bile overrated olan bir herifti. zaman paçavrasında en uzun süre köşe yazan fethulahçılardan biri olduğu halde bu da akpye yanlamış ya çok iyi lan...

zaten fetö ve akp dışında kendisini tanıyan ve sallayan kimse olmadığı için pek sıkıntı da çekmemiştir. kaşını gözünü oynata oynata "şşşş" demiştir: "ben de kandırıldım abi, tıpkı reyiz gibi"

"haaa reyiz gibi diyosun, tamam o zaman ya sıkıntı değil."

"tağbi yağ, hüseyin gülerce abi, latif erdoğan abi filan da gandırıldılar ya aynen. şşşşş"

nedir yani, otuz sene fetönün içinde kaldıysa kandırılmış olamaz mı yani? hüseyin ve latif örgütü kırk sene yönettikleri halde kandırılmış sayılabiliyor da hekimoğlu ismail kod adlı ömer mi kandırılmış olmayacak? şşş çaktırmayın. şehid işalla.
alidemiral alidemiral
tek okuduğum eseri "bir deliyle evlendim" adlı roman.
amerikalı bir üniversite hocasının, müslüman bir türk öğrencisiyle formalite icabı evliliğini mevzu ediniyordu. on yıl olmuştur okuyalı.
allah rahmet eylesin. kabri, cennet bahçelerinden bir bahçe olsun.