hoşlanılan kişiyi rüyada görmek

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
1
hypnotica
çok zevkli fakat bir o kadar da acı verici olaydır...
"o insan" size çok yakındır,size aşıktır,siz de ona aşıksınızdır...
bütün şartlar elverişlidir aşkınız için...
sizi rüyanızda sarar sarmalar,sizi gülümsetir,öpücüklere boğar...
sizi sevdiğini söyler..
fakat saatin acı acı çalan sesiyle bütün bunlar koca bir yalana döner...
uyandığınızda ağlamak istersiniz ama ağlayamazsınız...
yalnızsınızdır yatağınızda...
ve o nadide anları kare kare hatırlamaya çalışmakla geçirirsiniz yarım saatinizi...
stone cold
uzun süre etkisinden kurtulamayabileceğiniz hadise."lan n'oluyoruz?" gibisinden bir şeyler mırıldanıp kendinize gelmeye çalışırsınız ama tekrar uyuyup aynı rüyayı devam ettirmek için beyhûde çaba harcarsınız.
barkingcat
rüyaların tersi cıkacağı düşünülürse o hoşlanmadan da hoşlanılan kişiden de bişi olmaz, pragmatist açıdan şahıs kendi geleceği için istiareye yatmıştır denir ve geleceğe doğru yeni sulara yelken açılır.
viola
rüyada görülen kişiden hoşlanılıyor mu diye de geçenlerde öyle bi düşündürtmüştü. e tabi birisinin birisinin rüyasına girmesinin pek çok nedeni olabilir. o yüzden doğal bi durumdur.
sözlük bana nick bul lan allahsız
sabah kalktığınızda sigara içiyorsanız bir sigara yaktırır, içmiyorsanız "niye sigara içmiyorum ben amına koyayım? niye başlamadım zamanında? hay ciğerlerimi..." dedirtir bu olay.
hayallerinizdeki şahsa çok yakındınız az evvel, yine hayalinizde. uyanınca mutluluk ve acı iç içe.
1
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak ücretsizdir ve yalnızca saniyeler alır. hemen üye olun:

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın