ideal arkadaşta olması gerekenler

giriniz kaydediliyor

işlem bitince otomatik olarak girinize yönlendirileceksiniz. hoşunuza gitmeyen bir şey varsa girinizi daha sonra düzenleyebilir veya tamamen silebilirsiniz.

girinize bir görsel eklemek için dosya veya dosyaları buraya bırakın
dosya(lar) otomatik olarak yüklenecektir.

(bkz: ) `` TR
2
yolu jazz dan geçen post grunge
yüzüne vay koççcum aslanım reisi deyip arkandan malın osman lan bu diye konuşmayandır.

ortamı olduğu halde aç gibi bunu saklamayandır.

seni doğrudan eleştirme cesaretini samimiyet kavramına entegre etmiş olandır.

muabbeten ironiden anlayandır sudan sebeplerle gaza gelip sinirlenmeyecek kadar olgunlaşmış olandır.

ortamda özel sırlarını, sorunlarını ortaya saçmayandır bağıra çağıra bunu anlatmayandır.
burası istanbul yeditepe
sanırım ben arif ve murat, cengiz'in ideal arkadaşlarıyız..
güzel bi süpriz yaptık en azından...
etiler'den bebek'te mekanlarda eğlendikten sonra ''canım balık ekmek çekti lan'' dedikten sonra
sırf o öyle istedi diye, hemen eminönüne getirdik çocuğu...

sıcacık oturuyoduk işte, rüzgar yediysem onun için 'ideal bir arkadaşımdır' heralde...
basit bi trafik cezası için emniyetteki arkadaşlarımızdan utana sıkıla yardım istedim mesela, utandım ama değer onlar için.

tanım: seveceksin oğlum işte, değer vereceksin, önemseyeceksin, satmayacaksın, rencide etmeyeceksin, para-pul lafı etmeyeceksin...
bu!
sonsuz kumanda
çok sallamasın yeter. utanmasa okuldaki bütün kızları siktim diyecek dürzü.

en önemlisi de birşey anlatırken ağzına değil de gözünün içine bakmalı. sinir oluyorum amına koyim konuşurken çocuk ağzıma bakıyor. hayır dalacak alt dudağa ondan tırsıyorum.
karada balik
ay ikimiz de bitter çikolata severiz dememesi çok büyük bir artıdır.

dinlemek bakışından ne olduğunu anlamak çok önemli ve gerekli. yoksa o arkadaşlıktan ziyade çıkar ilişkisi oluyo.
2
instela

instela ile kendinizi özgürce ifade edebilir ve yazdıklarınızla anında binlerce kişiye ulaşabilirsiniz

üye olmak yalnızca saniyeler alır

zaten bir hesabınız var mı? giriş yapın