ilker inanoğlu

1 /
gargara gargara
kompleksli olduğunu göstermiş, okan'a ayar vereyim derken kendisini madara etmiştir. okan daha ağzını açmadan eziliyor ve direkt üste çıkmaya çalışıyor! ilk ben saldırayım düşüncesi...
tubitak tubitak
çocukken daha iyi bir oyuncuydu.hoş şimdi oyuncu bile değil keşke bi söyleyen olsaydı ilker oğlum sen hatıralarda kal batırma ortalığı.
mindinmind mindinmind
okan bayülgen'in salakça bir program yapıyor olmasını kendince yeni algılamış adam.

ya abi,okan bayülgen'in yıllardır çizgisi belli.bunca yıldır programı hakkında bir kanıya varmak çok zor olmasa gerek.kendince,bu program ya gercekten salakça ya da kaliteli diye bi yargıya ulaşması program anında oluyorsa,ben bu işin altında başka bir şey ararım.

salakça buluyordun madem neden katıldın yahu?
hadi diyelim ki;sözünü esirgemedin,belkide şak diye söyleyerek cesur davrandın ama bu seferde dürüstlüğü yerle bir ettin.

programı yaptığın işin reklamı için kullan,sonrada salakça de...

olmadı şimdi...
camsap camsap
final dönemi etkisiyle ekranda ki en kolpa dizileri bile izleyen bilinçsiz bir tv izleyicisi olarak söylüyorum ki; daha iticisini görmedim.
camsap camsap
adam yüz yaşında hala ekranda, yemin ediyorum televizyonda görmekten en nefret ettiğim adam. emekli olsun, sigorta primlerini ben yatırıcam, sözüm söz.
lasciatemi cantare lasciatemi cantare
kendini beğenmişin teki. çok açık ve net. ekranlardan hiç öyle durmuyor evet. hele ki küçüklük halleri insanda sempati uyandırıyor. ancak 2009 yazında şöyle bir anım var kendisiyle ilgili;

istanbul fashion week organizasyonunda görev almıştım o sene. kayıt masasında 8 kişiyiz. defilelere gelen ziyaretçilere barkodlu bir kart çıkarıyoruz ve bu kart yardımıyla turnikeden geçip içeri giriyor insanlar. davetiyesiz giriş mümkün değil. davetiyeler de vip, basın ve genel ziyaretçi olmak üzere üçe ayrılıyor. kime hangi tür davetiye gönderilmiş önümüzdeki bilgisayarlarda kayıtlı ve ona göre kart çıkarıyoruz. vip davetiyeler genelde organizasyonu düzenleyen üst düzey iş adamlarına ya da sosyetenin bilinmiş simalarına yollanıyor. hani geçtim ünlüleri, modacılar ve mankenler bile genel ziyaretçi kartıyla giriyor içeri.

neyse efendim son gün, sabahın köründen beri oradayız ve inanır mısınız binlerce kişiye kart çıkardık. bunların %90'ı ünlü insanlardı. inanılmaz bir kalabalık, sıra neredeyse dışarıya uzamış ve insanların yüzüne bakmadan "evet adınız" deyip bilgisayara yazıp tak tak tak kart çıkarıyoruz. ilker inanoğlu da benim hemen yanımdaki arkadaşa kart çıkarttırıyor. kız hızlı halletmek için hemen bakmadan "hoşgeldiniz, adınız?" dedi. ilker inanoğlu dedi malum şahıs da. o arada kart çıkardığımız yazıcıdaki kart bitti. kız onu taktı aceleyle ve kafası da artık kazan olduğu için "kenan doğulu'ydu değil mi?" dedi. olay orada koptu zaten:

ilker inanoğlu: kenan doğlu mu? kızım sen türkiye'de yaşamıyor musun? ne biçim iş bu ya?
arkadaş: kusura bakmayın. çok yorgunum ve yanlış anladım. hemen kartınızı çıkarıyorum.
(kartı çıkarır verir)
ilker inanoğlu: genel ziyaretçi mi? genel ziyaretçi? benim bir vip kartım vs. yok yani? sıradan vatandaş gibi genel ziyaretçi kartıyla mı gireceğim?
arkadaş: size davetiye nasıl gönderilmişse biz ona göre çıkarıyoruz. genel ziyaretçi davetiyesi gönderilmiş.
ilker inanoğlu: kim buranın yetkilisi ya. senin üstün kim, çağırsana sen bana bi onu!
arkadaş: peki. cem bey, bir dakika bakar mısınız lütfen bir sorunumuz var.
(cem bey dediği bu organizasyonun bel kemiği, organizasyon şirketinin sahibi)
cem: buyrun sorun nedir?
ilker inanoğlu: vip kartı bla bla, adımı bile bilmiyor bla bla
cem: ilker bey size genel ziyaretçi davetiyesi gönderilmişse o şekilde girersiniz içeri. davetiyeyi de bildiğiniz gibi defileyi hangi modacı yapıyorsa o gönderiyor. sorununuzu buradan çıkınca modacıyla halledin sen bana nasıl vip göndermezsin diye. ayrıca gördüğünüz gibi burada herkes ünlü. bir ayrıcalığınız olmadığı gibi kimsenin sizin adınızı bilme zorunluluğu yok. şimdi isterseniz içeri girebilir ya da çıkabilirsiniz. sırada bir sürü insan var. böyle saçma sapan komplekslerle kimseyi meşgul etmeyin.

ilker inanoğlu söylene söylene genel ziyaretçi kartıyla içeri girerken içimizin yağları eridi. arkasından "yürrü yumurcak, anca gidersin" diyecektim ki karşımda demet ve ibrahim kutluay çiftinin onlara kart çıkarmam için gözümün içine baktığını gördüm. bu sevimli çifte ayıp etmek istemedim, onlara dua etsin.
1 /