instela da radyoya konuk olmak istiyorum

yaqui yaqui
valla istiyorum.

hayranlarımın bana sorduğu sorulara cevap vermek, onlarla hasbihal etmek istiyorum. ha isterseniz gizemli sohbetlerden de konu açabilirsiniz. ilimunati falan hakim olduğum konular bunlar. hatta acar abi de gelsin, onun deneyimli kişiliğinden, sohbetlerinden de feyz alalım valla. atatürk ilke ve inkilaplarından konuşalım. ya lafı açılmışlen acar abi senin ismini kim koydu yahu? hayır abi dediğin ahmet mehmet falan olur o açıdan sordum. acar ne ya ahahah berk dede ahaha neyse şakalar bitti. kızmıyorsun bana di mi.

neyse ne diyoduk ha radyo. valla öyle bir teknoloji geliştiyse konuk alın beni. yıldız tilbe nin 'el adamı' şarkısı üzerine benimle ilgili merak edilenleri cevaplıyım size.gönül isterdi ki daha güzel şarkılar eşliğinde muhabbet edelim ama olmaz ki. çap belli.şarkı deyince yıldız geliyor aklınıza. uff çıldırmıycam tağam.

bakın ben ciddiyim. bu programı yapacak arkadaşa anında telefon numaramı vericem. arasın konuşalım, yayın akışının nasıl olacağından bahsedelim. tek ricam telefona beni bebeğim diye kaydetmesi. ahahah şaka lan şaka bebeğim ne? gökhan benim adım. inanmayan moderatöre sorsun.

find me...
1
purge me purge me
yayın sahibi ile etkileşim kurmak isteyen arzu dolu yazar cümlesi olabilir. özellikle bayan arkadaşlarımızı temkinli olmaları konusunda uyarmayı vazife olarak görüyorum. (meriç, istanbul'dan bildirdi)
sefaletin prensesi sefaletin prensesi
meh.

gündemde kalmak isteyen eski mankenler gibi çırpınan bir yazarın söylemi.
sözlük radyosundaki djlere ve yayınlara b*k atıp da birisinin yayınına gelmek istemek mi...
hmm okey.
leo basgan leo basgan
bu böyle mi denir .....? diye sormak istediğim başlık.
önce gidersin yayınlara-formatlara bakarsın.
sonra kendine uygun gördüğün katılmak istediğin yayının dj ile iletişime geçersin.
en son olarak da büyük ihtimalle siktiri yer oturursun.