irina shayk ın poposu

clitor eastwood clitor eastwood
şu görsellerle giderinden daha kötü olan popo.
ulan bu hatununun götü güzel ama öyle görseller koymuşsun ki götü kötü görünüyor.
rica edicem kötü reklam yapmayın. saatin azizliğinden kalbinizi kırarım.
leonardo da dinci leonardo da dinci
valla bildiğin göt işte. sıçmaya ve bazen oturmaya yarayan organ yani. benim ve bu satırları okuyanın poposundan farkı, popolarımıza sanat güneşi vururken kadrajın karşısında popomuzu açıp "işte yatakta böyleyim" demememiz. köydeki hatçe teyzenin poposu da yatakta işe yarıyor. ama kocası için sadece. çünkü onda edep ve haya var. aynen. amına koduğumun shayk'i. orospuluk için soyunuyorlar artık, para için değil.