iş çıkışı doğrudan evine giden insan

1 /
esofmantakımı esofmantakımı
benim hemen eve giderim sadece hiper markete uğrar günlük alışverişini yaparım o kadar.hafta sonlarında, yıllık izin, bayram tatilleri de isimi en geç 12 veya 13 gibi bitirir hemen eve dönerim günün geri kalanı evimde geçiririm. taki yarın sabaha kadar.yaz mevsiminde biraz daha bir saat daha erken gelmeye calışırım öğle sıcağına yakalanmak için.
aşklaryalandöngelbebeğim aşklaryalandöngelbebeğim
bu sosyapatin bi level öncesi okuldan eve gelmesidir.

o kadar çıkmissin kafesten az bi dağıt götü başı yok amk yaa vallahi kızıyorum kendime . kafamı bazen vuruyorum kanka gel bi eskişehir konya kayseri yapalım der ben yok olmasss ne olmasss diyon araba var işte daha ne ??
vallahi kafamı vuruyorum. şimdi bitti gitti o şehirler bi daha nah bulurum o fırsatı.

işin bokunu çıkarıp karadeniz turu yapan bir ekip vardı. gerçi orda bi kaybim olmadı ama olsun kafamı sevim e mi ?
şimdi işten eve. bi zahmet akşam çıkıyorum. artık iki üç yer aynı anda nasıl gidecek görücimmm.
isveç norveç danimarka isveç norveç danimarka
boş boş duvarları izleyerek rahatlamayı seven insan olabilir kendisi. 9 saat bir penceresi bile olmayan yerde çalışıyordur belki, tüm gün dan dun metalin metale çarpma sesini dinliyordur ya da ruh hastası egoist veya bir işi yapması için en az 10 kere anlatması gereken çalışma arkadaşları vardır. saat 5'ten sonra ''saat 6 olsa da evime gitsem'' diye dakika bile sayıyor olabilir. neticede kafa bu kardeşim! rahatlamaya ihtiyacı var. 9 saatlik stresin üstüne bir de yoldu gürültüydü bilmem ne çekemeyecek insandır. evine gider yemeğini yer bir müddet duvarları izledikten sonra kendinde derman bulursa ben kalkıp bi spora gideyim der bulamazsa yatar uyur. ayrıca arkadaşları da vardır sadece onlarla haftasonu uykusunu almış bir şekilde olduğunda daha pozitif bir ruh hali ile görüşmeyi tercih eden insandır.
metalurjika metalurjika
yolda geçen zamanla gününün yaklaşık 12 saatini işine harcadıktan sonra kalan zamanını kaliteli şekilde geçirecek parayı da kazanamadığından yapılacak en mantıklı hareketi eve giderek yapan insandır. yasal çalışma saat sınırına * rağmen ek ücret almadan haftada en az 55-60 saat mesai yapıyordur. hatta daha önceki işlerinde haftada 70-75 saat çalışmaları da görmüştür. sabah 7'de evden çıkar akşam 7'de eve gelir. kalan 12 saatin 8'ini uykuya ayırsa kendine ait 4 saati kalır. e haliyle o 4 saati de evinde geçirir.
aspie aspie
benimdir. iş yerinde zoraki ve sürekli iletişimden mayışan beynimi dinlendiririm. mümkün mertebe topluluk içine girmem. market alışverişimi günlük değil iki üç gün olacak şekilde ayarlarım ki olabildiğince az gideyim markete. işten çıkıncada hoop eve. mis.
olea olea
ben bu insanlarla tanışmak ve eve gittiklerinde ne yaptıklarını öğrenmek istiyorum. herkesin farklı yapı ve mizaçları olabilir elbette. ancak gerçekten işten çıkıp doğrudan eve gittiğimde ne yapmam gerektiğini bilemiyorum. yemek yapayım diyorum, akşam o saatten sonra zaten yenmiyor ve zor geliyor diye vaz geçip bir şeyler atıştırmayı tercih ediyoruz. temizlik desen o ölü bedenle mümkün değil. tv açıp bir şeyler okumak istiyorum kafam kaldırmıyor. sonra ya olduğum yerde uyuyup kalıyorum, ya da kendimi hızla sokağa atıyorum. gece döndüğümde ertesi gün için bir iki küçük işi halletmek bana yeterli geliyor. ayrıca işten eve evden işe temposunun kesinlikle daha yorucu ve yıpratıcı olduğunu düşünüyorum. kendi adıma böylesi hallerde hayatımı işime adamış ve onun iyiliği için her şeyden vazgeçmiş gibi hissediyorum. içinizde işten eve gidenlerin tavsiyelerini almaya hazırım.
4
sakil sakil
ya ne olacağdı amk? arkadaşlarla bara gidip bir günlük kazancını biraya mı gömsün? veya suriyelilerin talan ettiği parklarda, plajlarda dinlenmeye mi çalışsın? ne yapsın? ekmeğini alıp eve gidecek mecbur. zaten ev ile işin arası uzaksa bu adamın hayatı işte ve yolda geçiyordur.
1 /